Πώς να αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούς με βυθίσεις σε δίζυγο

Πώς να αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούς με βυθίσεις σε δίζυγο

Χρησιμοποιώντας δυο μπάρες, τοποθετημένες παράλληλα για πιο έντονη άσκηση, από την φύση της μια τέτοια άσκηση δεν είναι εύκολη. Ακόμη και κρατώντας το σωματικό σας βάρος επάνω στα χέρια σας με σταθερούς τους ώμους, η εν λόγω άσκηση είναι δύσκολη ακόμα και για τους περισσότερους άντρες. 
Αλλά τι θα λέγατε αν μαθαίνατε να κατανείμετε σωστά το βάρος σας, αναγκάζοντας τους κοιλιακούς σας να συσπώνται ταυτόχρονα; Με αυτό τον τρόπο φτάνετε σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο γυμναστικής. Αυτή η άσκηση λοιπόν, σας προκαλεί να φτάσετε στα όρια σας και να ανεβείτε επίπεδο στην προπόνηση σας.

Τι είναι οι βυθίσεις σε δίζυγο?
Αυτός ο τύπος άσκησης περιλαμβάνει λιγότερη πρόκληση επειδή το σώμα σας μπορεί να κρέμεται ελεύθερα από κάτω σας, γι' αυτό ξεκινήστε με αυτές. Χρησιμοποιώντας ένα δίζυγο απέχει λιγότερο από το έδαφος, μπορείτε να προκαλέσετε τον εαυτό σας, αφού είναι δυσκολότερο όταν βρίσκεστε σε καθιστή θέση εκκίνησης. 
Βάλτε τα χέρια σας στο δίζυγο και κρατηθείτε σε θέση με το μέτωπο σας μπροστά (χέρια κατά μήκος των πλευρών και το βάρος στα χέρια στις δυο μπάρες), έτσι δεν θα υπάρχει τίποτα μπροστά σας.
Πιέστε τους ώμους σας προς τα πίσω στην πλάτη ώστε να έχετε το στήθος σας προς τα έξω. (Εάν δεν μπορείτε να κρατηθείτε για τουλάχιστον 10-15 δευτερόλεπτα, χωρίς τους ώμους σας να πέφτουν στο ύψος των αυτιών σας, τότε καθίστε σε αυτή την θέση όσο περισσότερο μπορείτε).
Από εδώ, στηριχθείτε στους κοιλιακούς σας για να σηκώσετε τα πόδια σας μαζί μπροστά από εσάς, ενώ ταυτόχρονα κλίνετε λίγο προς τα πίσω και με αυτό τον τρόπο φέρνετε το σώμα σας σε θέση συσπείρωσης. Κρατηθείτε σε αυτή την θέση για λίγο, αλλιώς ξεκινήστε σταδιακά να ανεβοκατεβάζετε τα πόδια σας κάνοντας επαναλήψεις.

Ποιό είναι το πλεονέκτημα των συσπειρώσεων σε δίζυγη μπάρα;
Γυμνάζετε απίστευτα τους κοιλιακούς σας. Για να μην αναφέρουμε την σταθερότητα που αποκτάτε στους ώμους σας, την δύναμη κορμού αλλά και γλουτών. Ναι λοιπόν αποτελεί την επιτομή της εκγύμνασης όλου του σώματος. Υπάρχει λόγος που οι αθλητές είναι τόσο γυμνασμένοι.

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Οι βυθίσεις σε ένα δίζυγο είναι μια ιδιαίτερη δύσκολη άσκηση και απαιτεί αρκετή δύναμη και έλεγχο στον κορμό, ειδικά στους πλάγιους μυς, οι οποίοι τείνουν να είναι υποανάπτυκτοι με τις «παραδοσιακές» ασκήσεις κοιλιακών. Η εν λόγω άσκηση αποτελεί ένα καλό συμπλήρωμα στην εβδομαδιαία άσκηση ώμων και κοιλιακών ή απλά είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ενισχύσετε την ισομετρική σας δύναμη.




Πηγή: www.mensfitness.com

Επιστροφή