CrossFit Infusion

CrossFit Infusion

Είναι το Kipping χάσιμο χρόνου, ή μήπως εσείς απλά αγνοείτε αυτήν την τεχνική CrossFit?

ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ που οι CrossFitters κάνοντάς την ασκούν υπερβολική πίεση στον εαυτό τους, αυτή είναι το kipping pull-up, ένα pullup στο οποίο σε αντίθεση με ένα "αυστηρό" pullup, δεν υπολογίζεται η ορμή. 

Οι μη-CrossFitters χλευάζουν το kipping επειδή αντλεί ένταση από τους μύες, καθιστώντας το έτσι ένα όχι και τόσο αποτελεσματικό τρόπο για το χτίσιμο μάζας. Οι CrossFitters, ωστόσο, χρησιμοποιούν το kipping για να πετύχουν περισσότερες επαναλήψεις (οι αθλητές σε επίπεδο ελίτ μπορούν να ολοκληρώσουν 50 έως 100 επαναλήψεις) και να αυξήσουν την ένταση των προπονήσεων της ημέρας (WODs).

Επομένως, πότε πρέπει να ενσωματώσετε το kipping pullup στη ρουτίνα σας; "Εάν προσπαθείτε να ενισχύσετε και να χτίσετε μυς, κάντε πολύ αυστηρά τα pullups σας", λέει ο Craig Hysell, ιδιοκτήτης του CrossFit Hilton στη Νότια Καρολίνα. "Αν προπονείστε για έναν διαγωνισμό CrossFit, η εκτέλεση κλασικών και kipping pullups είναι μια καλή ιδέα."

"Αυτή η προπόνηση είναι απείρως επεκτάσιμη", λέει ο Hysell. "Μπορείτε να εκτελέσετε μια, δύο ή τρεις επαναλήψεις είτε να προσθέσετε βάρος ή επαναλήψεις αν σας φαίνεται πολύ εύκολο, και οι αρχάριοι μπορούν να εκτελούν jumping pullups, barbell rows και inverted rows."

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
Οδηγίες: Εκτελέστε το παρακάτω σύμπλεγμα pullup κάθε λεπτό για 10 λεπτά. Εάν το σώμα σας καταρρεύσει σε οποιοδήποτε σημείο, καθίστε έξω για το επόμενο λεπτό.

ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ
Strict Behind-the-neck Pullup 2
Strict Chest-to-bar Pullup 3
Strict Pullup* 4


* Αν θέλετε να δοκιμάσετε το kipping, o Hysell συνιστά να ξεφύγετε λίγο από τα όρια των αυστηρών pullups.


Για περισσότερες πληροφορίες για τον Craig Hysell, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα convictiontraining.com





Πηγή: www.muscleandfitness.com

Επιστροφή