Πώς να φάτε στις διακοπές χωρίς τύψεις.

Πώς να φάτε στις διακοπές χωρίς τύψεις.

Ας το παραδεχτούμε: Διακοπές και δίαιτα δεν πάνε μαζί.

Σίγουρα η περίοδος των διακοπών, είναι μια περίοδος αγάπης ειρήνης κα εορτασμών. Ωστόσο μαζί με τις γιορτές ακολουθούν οι εορταστικές συναθροίσεις με κατανάλωση τεράστιων ποσοτήτων τροφής και κατ’ επέκταση πρόσληψη πολλών θερμίδων.Σε όλους μας αρέσει να τρώμε. Το τελευταίο πράγμα λοιπόν που χρειάζεστε τώρα είναι να καταστρέψετε όλη την σκληρή δουλειά που κάνετε αυτούς τους μήνες μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Κάθε φορά ακούτε κλασικές συμβουλές τύπου:

«Φάε αυτό. Μην το τρως εκείνο. Φάε μόνο ένα από αυτό. Πιες αυτό αντί για το άλλο» κλπ.Και αν σας λέγαμε ότι υπάρχουν τρόποι που θα μπορούσατε να φάτε στις διακοπές ό,τι θέλετε χωρίς να ανησυχείτε?  Δείτε παρακάτω πως θα το πετύχετε!

1. Διατροφή με ένα μόνο κυρίως γεύμα πριν τις γιορτές

Αν πρόκειται να παραβρεθείτε σε εορταστικό δείπνο με την οικογένεια και τους φίλους σας, καλό είναι να παραλείψετε το πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα.

«Παρακάμπτοντας τα γεύματα, δεν είναι κακό?»

Στην πραγματικότητα, συμβαίνει το αντίθετο. Πολλές έρευνες προτείνουν ότι αυτή η  βραχυπρόθεσμη δίαιτα έχει οφέλη, διότι αυξάνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη (ανοχή σε υδατάνθρακες), έχει οφέλη στο διαχωρισμό των θρεπτικών συστατικών (κατευθύνουν το φαγητό στους μυς αντί να το μεταρέπουν σε λίπος), στη χοληστερόλη, την οξείδωση του λίπους, την λειτουργία του μεταβολισμού μετά την προπόνηση, ακόμα και στη διάρκεια ζωής.

Όχι μόνο μειώνετε τον αριθμό των θερμίδων που τρώτε κάθε μέρα, αλλά ταυτόχρονα αυξάνετε την λειτουργία του μεταβολισμού σας. Απλά φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της νηστείας  σας.

"Δεν θα πεινάσω?"

Το αίσθημα της πείνας δεν ξεκινά πριν τις 72 ώρες δίαιτας. Στην πραγματικότητα η δίαιτα διαρκεί  από 16 έως 24 ώρες το πολύ και αυτό περιλαμβάνει ήδη τον ύπνο σας.

Πώς να ενισχύσετε την διαδικασία της δίαιτας?

Πίνετε πράσινο τσάι όλη την ημέρα. Αυξάνει την απώλεια λίπους σας, βελτιώνει τη χοληστερόλη σας ενώ ταυτόχρονα έχει πολύ ωραία γεύση.

Συμβουλή: για να ενισχύσετε ακόμα περισσότερο την διαδικασία και να χάσετε περισσότερο λίπος, μην ξεχνάτε να καταναλώνετε μετά από κάθε γεύμα σας και ένα ήπιο λιποδιαλύτη, όπως είναι ο λιποδιαλύτης της FitwayNutrition Pure CLA 2000 FW.

2. Ωστόσο εκτός από την διατροφή ιδιαίτερα σημαντική είναι και η προπόνηση:

Πριν από το πλούσιο εορταστικό γεύμα σας, ακολουθήστε ένα έντονο πρόγραμμα προπόνησης ώστε να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Όχι μόνο θα γυμνάσετε σκληρά τους μυς σας, αλλά θα καταναλώσετε το αποθηκευμένο γλυκογόνο και θα δημιουργήσετε τεράστιες ανάγκες για ενέργεια που ωστόσο όμως θα προέρχονται από τα κύτταρα των μυών σας και όχι από κύτταρα του λιπώδους ιστού, με αποτέλεσμα το εορταστικό δείπνο να σας βοηθήσει να αναπληρώσετε την χαμένη ενέργεια και θα συμβάλει στην αναδόμηση των μυών.

Κυκλικό πρόγραμμα ασκήσεων (χρησιμοποιήστε βάρη):

  • Διπλές ταλαντώσεις χεριών με kettlebell (x8)
  • Μπροστινό βαθύ κάθισμα (x8)
  • Κωπηλατική με μπάρα (x8)
  • Έλξεις (x8)
  • Κοιλιακοί με ρόδα (x10)
  • Κάτω κοιλιακοί (x12)

Tip: Όσο πραγματοποιείτε αυτό το πρόγραμμα φροντίστε να μην ξεκουραστείτε καθόλου και να το επαναλάβετε όσες περισσότερες φορές γίνεται μέσα σε 25 λεπτά.

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο ακολουθήστε το παρακάτω πρόγραμμα:

  • Βαθύ κάθισμα με πήδημα (30 δευτερόλεπτα)
  • Κάμψεις (30 δευτερόλεπτα)
  • Mountain climbers (30 δευτερόλεπτα)
  • Γέφυρες με ένα πόδι ψηλά (30 δευτερόλεπτα)
  • Σανίδα (30 δευτερόλεπτα)

Ανάπαυση 30 δευτερόλεπτα ανάμεσα σε κάθε άσκηση. Ξεκουραστείτε για 90 δευτερόλεπτα στο τέλος ενός κύκλου και στη συνέχεια, επαναλάβετε. Επαναλάβετε 5 φορές.

Πώς να ενισχύσετε την προπόνηση σας ?

Κάντε αυτή την προπόνηση, κατά τη διάρκεια της δίαιτας.

Συνδυάζοντας προπόνηση και διατροφή αυξάνετε περισσότερο την ευαισθησία στην ινσουλίνη και τον μεταβολισμό του λίπους.

Ακριβώς πριν και κατά τη διάρκεια της προπόνηση σας, καταναλώστε 10g BCAAs (BCAA  4:1:1 Xplode Powder Olimp), τα οποία αναμειγνύετε με νερό. Αυτό θα δώσει στο σώμα σας μια γρήγορη πηγή ενέργειας χωρίς υδατάνθρακες και  ταυτόχρονα θα αυξήσει περαιτέρω τον μεταβολισμό σας μετά την προπόνηση.




Πηγή: http://www.muscleandfitness.com/

Επιστροφή