Γίνε ο δικός σου σούπερ ήρωας !

Γίνε ο δικός σου σούπερ ήρωας !

ΟΤΑΝ το LOGAN προβληθεί σε εθνικό επίπεδο στις 3 Μαρτίου θα σηματοδοτήσει την ένατη και τελευταία φορά που ο Hugh ο Jackman θα φορέσει τα muttonchops και τα νύχια adamantium ως ένα από ένας από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες - Wolverine Marvel Comics. Από το 2000, ο Jackman έχει παρουσιάσει ένα πιο εντυπωσιακό, και πιο γραμμωμένη σωματική διάπλαση κάθε φορά που εμφανίστηκε στην οθόνη ως μέλος του X-Men. Στο Logan, ο χαρακτήρας είναι μεγαλύτερης ηλικίας, πιο γκριζαρισμένος, και σαφώς δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση αιχμής συγκριτικά με το Wolverine του 2013 ή του 2014 το X-Men: Days of Future παρελθόντος. Αλλά ο αιωνόβιος φαίνεται ακόμα και μάχεται καλύτερα από τους περισσότερους που γεννήθηκαν στα τέλη του 1800.

Εκτός οθόνης, ο Τζάκμαν οι συνεχείς προσπάθειες για να αύξησει τη δύναμη και την ηλικία με χάρη μάς θύμισε κάτι: Δεν χρειάζεται να είσαι ένας μεταλλαγμένος να αποκτήσεις υπερικανότητες. Απλά πρέπει να εργαστείς τόσο σκληρά όσο είναι ανθρωπίνως δυνατόν και να φροντίζεις για το μυαλό και το σώμα σου. Βεβαίως, το πλάνο προπόνησης που σας παρέχουμε δεν θα σας μετατρέψει σε έναν superhero. Ωστόσο, δεδομένου ότι δημιουργήθηκε από τον 47χρονο προπονητή διασημοτήτων σε ρόλο υπερανθρώπων Ron Mathews, νικητή του τμήματος Masters 45-49 στα 2016 CrossFit Games, είμαστε σίγουροι ότι θα δείχνεις, θα εκτελείς, και θα κινείσαι σαν ένας, μετά από οκτώ εβδομάδες. Ακόμα καλύτερα, η έκθεση σε ακτινοβολία γάμμα, τα ραδιενεργά δαγκώματα αράχνης, ή adamantium-σκελετική συγκόλληση δεν θα είναι απαραίτητη.



HULK

Θα συνέθλιβες κι εσύ τα πάντα, αν γινόσουν πράσινος κάθε φορά που κάποιος σε τσάντιζε. Τα κατορθώματα δύναμης του Incredible Hulk περιλαμβάνουν άλματα μεγάλων αποστάσεων χάρη στους υπερισχυρούς μυς των ποδιών του. Οι φήμες λένε ότι ο Hulk μπορεί να πηδήσει εκατοντάδες μίλια, και να κάνει την τροχιά γύρω από τη Γη, με ένα μόνο άλμα. Και είναι καλό για τη σωματική σας δύναμη να μην θέτετε όρια, όταν γίνεστε δυνατότεροι. Ο Πράσινος Γολιάθ, ο οποίος είναι ήδη μέρος των Avengers, αυξάνεται σε πάνω από επτά πόδια ύψος και πάνω από 1.000 κιλά, όταν αυτός μεταμορφώνεται από τα 5'10 », οποστηρίζει ο Robert Bruce Banner, Ph.D.


Δύναμη σαν του HULK

Το σχέδιο του Mathew βασίζεται σε δοκιμασμένες και αληθινές Powerlifting ασκήσεις όπως οι πιέσεις στον πάγκο, τα squat και deadlift - και περισσότερες δραστικές, πολύπλοκες κινήσεις, όπως τα thrusters και power cleans για να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε δύναμη όπως ο Hulk. Το πρόγραμμα ωφελεί το κεντρικό νευρικό σύστημα του οργανισμού σας (CNS), το οποίο αυξάνει την ικανότητα του σώματός σας να προσλαμβάνει τους μυς για αθλητικά άθλους, όπως άλματα από ταράτσα σε ταράτσα, σπριντ και άλλα.


SNATCH-GRIP DEADLIFT

Θυμηθείτε: Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας πρέπει να παράγεται στην αρχική έλξη όταν τα ισχία σας είναι χαμηλά. Αν είστε ακόμα τραβά τη μπάρα στη μέση του εύρους κίνησης, τότε είναι πολύ βαριά. "Κρατήστε το στήθος ψηλά και μεγιστοποιήστε την ένταση του κορμού" προσθέτει ο Mathews.


BENCH PRESS

"Βεβαιωθείτε ότι έχετε τον έλεγχο και τις δύο φάσεις της κίνησης, το αρνητικό και το θετικό, και μην απομακρύνεται τη μπάρα από το στήθος σας για την έναρξη ανοδικής κίνησης της μπάρας», λέει ο Mathew.



Ευκινησία σαν του SPIDER-MAN

Ο Mathews συμπεριέλαβε επιπλέον όγκο στο πλάνο, έτσι ώστε να προκληθεί υπερτροφία, ενώ η ευελιξία και η ταχύτητα θα βελτιώσουν το συντονισμό σας, την ικανότητα να επιταχύνετε και θα διδάξει το σώμα σας πώς μπορείτε να μεταφέρετε την πρωτόγνωρη υπερδύναμή σας σε δυναμικές κινήσεις. Ουσιαστικά είναι ένας συνδυασμός ευκινησίας του ανθρώπου αράχνη με την ταχύτητα του Quicksilver, ενώ προσφέρει ένα μείγμα από το μέγεθος του Hulk και τη σωματική διάπλαση του Wolverine. Στο τέλος, θα έχετε αποκτήσει νέους μύες, αυξημένο one-rep max, και ένα βελτιωμένο ζευγάρι πνευμόνων που θα σας πάει αρκετά μακριά σε κάθε προσπάθειά σας - σούπερ ή μη.


Spider-Man

Ο Spidey συνδυάζει τις ακροβατικές ικανότητές του με τις ιστο-περιδέσεις τις ικανότητές του για να διασχίσει την πόλη της Νέας Υόρκης από ταράτσα σε ταράτσα. Ευτυχώς, η υπεράνθρωπη κιναισθητική ικανότητα του του επιτρέπει να αποφεύγει τους τραυματισμούς, παρά να εκσφενδονίζεται γύρω από σχεδόν κάθε κακοποιό που έχει να αντιμετωπίσει, συμπεριλαμβανομένων των Randy Savage ως ο Bone Saw McGraw στο Spider-Man του 2002.


BAR MUSCLE-UP

Αυτές είναι λίγο ευκολότερες από ό,τι τα muscle-ups σε δαχτυλίδια (η μπάρα είναι σταθερή, σε αντίθεση με τα δαχτυλίδια), αλλά όχι από πολύ. Εξακολουθούν να απαιτούν έναν τόνο δύναμης του άνω μέρους του σώματος και δύναμη.


ΓΕΦΥΡΑ SINGLELEG SHOULDER

Κράτησε τα πόδια κολλημένα στο πάτωμα συνεχώς και κάντε βυθίσεις προς τα κάτω προς την φτέρνα για να μεγιστοποιήσετε την ενεργοποίηση των οπίσθιων μυών και να μειώσετε την ενεργοποίηση των quad, λέει ο Mathews. «Χρησιμοποιήστε τα χέρια σας για ισορροπία. Όλο το βάρος του σώματος πρέπει να το στηρίζετε στη φτέρνα που θα είναι κολλημένη στο πάτωμα.»



Αποκτήστε ταχύτητα όπως ο QUICKSILVER

Quicksilver ξέχνα τον Γιουσέιν Μπολτ! Η υπεράνθρωπη ταχύτητα του Quicksilver του επιτρέπει να ταξιδεύει με ταχύτητες που υπερβαίνουν αυτήν του ήχου για εκατοντάδες μίλια χωρίς να κουραστεί! Και τα ταλέντα του, δεν σταματούν εκεί. Η ταχύτητά του του επιτρέπει να πετάξει, να δημιουργήσει κυκλώνες, και να τρέχει προς τα επάνω αλλά και κατά μήκος του νερού.


BUTTERFLY SITUP

"Η θέση πεταλούδας των ποδιών (οκλαδών) δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο κοιλιακούς, διότι δεν επιτρέπει κατά τη διάρκεια των επαναλήψεων να χρησιμοποιήσετε τους καμπτήρες του ισχίου," εξηγεί ο Mathews. "Το μαξιλάρι στήριξης low-back έγινε για butterfly situps και σας δίνει τη δυνατότητα να φτάσετε μέχρι τέρμα πίσω."



Wolverine

Ο Wolverine μπορεί να αντέξει σχεδόν τα πάντα - σε όλη τη διαδρομή μέχρι το κυτταρικό επίπεδο -, χάρη στις ικανότητες αυτο-αναγέννησης του. Το σώμα του, εάν έχει υποστεί ζημιά ή καταστραφεί, ανακάμπτει πολύ πιο γρήγορα από ό, τι οποιοσδήποτε από εμάς απλός θνητός. Ανάρρωσε από ένα τραύμα από σφαίρα, ένα σπαθί που του διαπέρασε το στήθος, και μια ατομική βόμβα μέσα σε λίγα λεπτά! Και για να μην αναφερθούμε στα σε δηλητήρια και ασθένειες-αυτό είναι ανοσοποιητικό. Αυτές οι δυνάμεις δίνουν στον Wolverine, ο οποίος είναι πάνω από 100 ετών, περισσότερη αντοχή και ανακόπτουν τη διαδικασία γήρανσης. Δεν είναι απορίας άξιο λοιπόν που ο Χιου Τζάκμαν έχει τέτοια σωματική κατάσταση μετά από 17 χρόνια που υποδύεται παίζει αυτόν τον τύπο.


Κάντε αποκατάσταση όπως ο Wolverine

Οι πιθανότητες είναι ότι εσείς ποτέ δεν θα είστε σε θέση να "φάτε" μια σφαίρα στον στήθος και να σηκωθήτε απλά να φύγετε, όπως ο Wolverine στο Χ2 2003 του. Αλλά μερικοί από άλλες ικανότητες πλήρους αποκατάστασης του Logan μπορεί να επιτευχθεί μέσα από προσεκτικό σχεδιασμό και προετοιμασία γεύματος. Κοιτάξτε το Big Picture "Δώστε προσοχή στη συνολική διατροφή σας», σημειώνει ο Ryan Andrews, R.D., ένας ειδικός δύναμης και φυσικής κατάστασης και προπονητής. "Αυτό περιλαμβάνει την ποσότητα του φαγητού που τρώτε, που υπάρχουν σε αρμονία με την αίσθηση πείνα σας, και μετά από μια διατροφή που αποτελείται από υψηλής ποιότητας, ελαχίστως μεταποιημένων τροφίμων.» Με άλλα λόγια, σκεφτείτε συνολικές προσπάθειες αποκατάστασής σας ως το άθροισμα όλων όσων εισέρχονται στον οργανισμό σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση.


Επιταχύνετε

Ο Wolverine, αφού μετατρέψει φρουρούς σε “κονφετί” αυτό που απολαμβάνει είναι να ανάψει ένα πούρο και να πιεί μια μπύρα (κατά προτίμηση μια Labatt Blue). Υιοθετήστε λοιπόν ένα διαφορετικό πλάνο επίθεσης. “Μετά την προπόνησή σας, οι μύες σας είναι έτοιμοι να αναπληρώσουν τα επίπεδα γλυκογόνου και πρωτεϊνης.” λέει ο Erica Giovinazzo, R.D., πρπονητής CrossFit και διατροφολόγος στο Brick CrossFit στο Los Angeles. “Προτιμήστε άπαχες και εύπεπτες πηγές πρωτεϊνών, όπως ένα ρόφημα πρωτεϊνης, ένα στήθος κοτόπουλο, ασπράδια αυγών ή ψάρι. Δώστε στο σώμα σας 30 έως 60 λεπτά για αποκατάσταση, έτσι ώστε να μπορέσει να επικεντρωθεί στην πέψη των θρεπτικών συστατικών”, λέει.


Πάτε για το Collagen

Τα υψηλά επίπεδα γλυκίνης σε πρωτεΐνες κολλαγόνου μπορεί να συμβάλουν στη διατήρηση των αρθρώσεων σας κατά τη διάρκεια περιόδων προπόνησης υψηλής έντασης. Ενώ δεν υπάρχει συνιστώμενη δόση γλυκίνης - ένα αμινοξύ που υποστηρίζει κολλαγόνο, τένοντες και συνδέσμους ανάπτυξης που μόνο με δίαιτα πιθανότατα δεν θα παρέχει επαρκή ποσότητα δεδομένου ότι είναι πιο άφθονη στα ζώα, ενώ οι άνθρωποι συνήθως δεν τρώνε: τένοντες, συνδέσμους και οστά. Το κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά παρέχουν ελάχιστες ποσότητες. Το κολλαγόνο στις αρθρώσεις μας, τους τένοντες, τους συνδέσμους, και σε όλο το σώμα μας, δεν πρόκειται να επιδιορθωθεί μόνο του  βέλτιστα μετά από δύσκολες έντονες προπονήσεις. Επιπλέον, μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Current Medical Research and Opinion κατέληγε στο συμπέρασμα ότι μετά από 24 εβδομάδες κατανάλωσης συμπληρωμάτων με υδρολυμένο κολλαγόνο, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν μικρότερη δραστηριότητα που σχετίζεται με πόνο στις αρθρώσεις.


Άπαχο σε Λευκίνη

Αυτό το αμινοξύ διακλαδισμένης αλυσίδας βοηθά για την άμεση ενεργοποίηση της σύνθεσης των μυών σας, έτσι ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία ανάκτησης ταχύτερα, λέει ο Brad Schoenfeld, Ph.D., διευθυντής του Εργαστηρίου Ανθρώπινων Επιδόσεων στο CUNY Lehman College στο Bronx της Νέας Υόρκης. "Η έρευνα έχει δείξει ότι υπάρχει ένα όριο λευκίνης περίπου 2 έως 3g που είναι ιδανικό για μετά την προπόνηση," λέει. Τροφές πλούσιες σε λευκίνη περιλαμβάνουν κοτόπουλο, σόγια, βοδινό κρέας, ξηροί καρποί, σπόροι, ψάρια, και φασόλια.



PROFESSOR X


Συγκένρωση όπως του PROFESSOR X

Όταν έχετε ένα Ph.D. στη γενετική, βιοφυσική, την ψυχολογία και την ανθρωπολογία, και ένα M.D. στην ψυχιατρική, ο εγκέφαλός σας θα πρέπει να είναι λειτουργικά αρκετά καλός. Μην σκεφτείτε να τον εξαπατήσετε, γιατί μπορεί να διαβάσει το μυαλό σας ακόμα και προβάλει τις δικές του σκέψεις στο μυαλό σας. Και αν τον διαπεράσεις, ο Professor X μπορεί απλά να προκαλέσει ψυχική παράλυση, απώλεια των αναμνήσεων, ακόμα και αμνησία. Σε δεύτερη σκέψη, είμαστε βέβαιοι ότι υπάρχουν στιγμές που όλοι θα θέλαμε να ξεχάσουμε...

Ο καθηγητής Charles Xavier δεν έγινε επικεφαλής των X-Men, γιατί θα μπορούσε να κάνει άρσεις θανάτου με έναν τόνο βάρους. Ήταν η μυϊκή ανάπτυξη του Chuck και οι δυνάμεις του που του έδωσαν τη σωματική του διάπλαση. Για όλους εμάς τους μη ευλογημένους με σούπερ ικανότητες, όπως του καθηγητή Χ, αυτές οι συμβουλές για τόνωση του εγκεφάλου, μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το μυαλό σας σε άριστη κατάσταση:

1. Χαλάρωσε

"Ο διαλογισμός καθημερινά για 10-20 λεπτά έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει ορισμένες περιοχές του εγκεφάλου σας, όπως ο ιππόκαμπος - όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε τις αναμνήσεις σας - σας ενώ παράλληλα μειώνει το μέγεθος των αμυγδαλών εγκεφάλου, το επίκεντρο του άγχος», λέει η Τζούλια Samton, MD. Επιπλέον, μια μελέτη του Texas Tech University το 2016 ανέφερε ότι μια τροπικότητα διαλογισμού που ονομάζεται Integrative Mind-Body Training μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την λειτουργία του ανοσοποιητικού σας.

 2. Μασουλίστε περισσότερο Λάχανο

Η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε βιταμίνη Κ, όπως είναι το σπανάκι, το λάχανο και το κατσαρό λάχανο, μπορεί να επιβραδύνει τη γνωστική εξασθένιση. Μια μελέτη πέντε ετών κατέγραψε τις  διατροφικές συνήθειες _ 950 ενηλίκων μεγαλύτερης ηλικίας και διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν μια με δυο μερίδες λαχανικών την ημέρα είχαν την γνωστική ικανότητα ενός ατόμου 11 χρόνια νεότερου από εκείνους που δεν κατανάλωναν κανένα. Σε συμμετέχοντες στην έρευνα Stop Pulling All-Nighters After που πραγματοποιήθηκε στο Βέλγιοέμειναν ξύπνιοι για 42 ώρες, οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν μαγνητικές τομογραφίες για την παρακολούθηση της διανοητικής οξύτητας. Όπως θα περιμένατε, όσο περισσότερο άϋπνοι ήταν οι συμμετέχοντες, τόσο πιο μεγάλη απόκλιση παρουσίαζαν οι γνωστικές τους ικανότητες. Πάνω απ 'όλα, οι ερευνητές τόνισαν ότι δεν είναι τόσο πολύ το πόσο κοιμάστε, αλλά πόσα έχετε ήδη ξύπνιοι που μπορεί να προκαλέσει την απόκλιση.

3. Αποκτήστε ένα χόμπι

Μια τετραετής μελέτη της κλινικής Mayo Clinic διαπίστωσε ότι η τακτική συμμετοχή σε ένα χόμπι, όπως το να παίζετε επιτραπέζια παιχνίδια, η ζωγραφική, ή η ξυλουργική, μείωσε τον κίνδυνο νοητικής αλοίωσης σε ηλικιωμένα άτομα.

4. Δοκιμάστε Ginkgo Biloba

Μια μελέτη στο περιοδικό Human Psychopharmacology διαπίστωσε ότι άτομα που έλαβαν το εκχύλισμα ginkgo ήταν σε καλύτερη θέση να ανακαλέσουν πληροφορίες από εκείνους που έλαβαν ένα ψευδοφάρμακο. Ωστόσο, μην βασίζεστε σε αυτό για να σας δώσει μια ώθηση ενέργειας στο μέσο της ημέρας, καθώς τα αποτελέσματα ποικίλλουν σχετικά με την αποτελεσματικότητά του για την παροχή της εν λόγω παροχής.




Πηγή: www.muscleandfitness.com


Επιστροφή