Γυμναστείτε καλύτερα με ένα Sled!

Γυμναστείτε καλύτερα με ένα Sled!

Το Prowler είναι ένας τρομερός τρόπος να κάψετε θερμίδες - πάνω από 600 την ώρα!

Χρησιμοοιώντας ένα Prowler μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε δύναμη σε όλο το σώμα σας και να κάψετε έναν τόνο θερμίδες! 

Εξακολουθείτε να ψάχνετε τρόπους για να ξεφορτωθείτε το διάδρομο, το στατικό ποδήλατο ή το ελλειπτικό; Χρησιμοπιήστε ένα Prowler και ξεκινήστε να πιέζετε (και να τραβάτε). Κάνοντας κάτι αντίστοιχο με ένα βαρετό έλκηθρο θα κάψετε τεράστιες ποσότητες θερμίδων και θα χτίσετε ένα σημαντικό μέρος των άνω και κάτω μυών του σώματος.

Πώς σας φαίνεται αυτό για να σπάσετε λίγο τη μονοτονία;

ΟΔΗΓΙΕΣ
Εκτελέστε μία από αυτές τις ασκήσεις στο τέλος της προπόνησής σας. Ξεκινήστε με έξι σετ των 25 και επικεντρωθείτε στη σταδιακή αύξηση βάρους κάθε φορά.


1. Sled Power Row

Γιατί: Αυτή η κίνηση σε ένα κανονικό row σας αναγκάζει να χρησιμοποιήσετε ολόκληρο το σώμα σας για να μετακινήσετε το βάρος, το οποίο ενδυναμώνει την πλάτη και ταυτόχρονα αυξάνει την ισχύ του τραβήγματός σας.
Πως: Με μια λαβή σε κάθε χέρι και τις παλάμες σας αντικριστά, κάντε ένα βήμα προς τα πίσω για να δημιουργήσετε πλήρη ένταση. Μπείτε σε στάση squat, και στη συνέχεια τραβήξτεεκρηκτικά τη λαβή σας μέχρι να φτάσετε σε μια όρθια στάση, τραβώντας το έλκυθρο προς το μέρος σας.
Τι θα γυμνάσετε: Πίσω ραχιαίοι, γλουτοί, δικέφαλοι, τετρακέφαλοι

 

 

2. Sled Walkout

Γιατί: Μια διασταύρωση ανάμεσα σε ένα bear crawl και μια σανίδα (plank), το έλκηθρο υπερφορτώνει τον κορμό σας και το άνω μέρος του σώματος καθώς σέρνετε το έλκηθρο πίσω σας.
Πως: Αρχίστε σε μια θέση pushup και τοποθετήστε τα πόδια σας στο μπροστινό μέρος του έλκηθρου. Με την πλάτη σας και το κεφάλι σας σε ευθεία θέση, περπατήστε προς τα εμπρός με τα χέρια σας, σύροντας το έλκηθρο πίσω σας.
Τι θα γυμνάσετε: Δελτοειδή, πρόσθιος και οπίσθιος κορμός, καμπτήρες του ισχίου.


 

3. Backward
Sled Drag

Γιατί: Σύροντας ένα βαρύ έλκηθρο χτίζετε σημαντικά μεγάλες μυικές ομάδες στους τετρακέφαλους και στην πλάτη σας, καθώς οδηγείτε προς τα πίσω και προσπαθείτε να μείνετε όρθιοι. Φορτώστε το έλκηθρο με αρκετό βάρος.
Πως: Συνδέστε είτε ένα TRX είτε ένα Battle Rope σχοινί στο τέλος ενός έλκηθρου. Σφίξτε σφιχτά και περπατήστε προς τα πίσω για να δημιουργήσετε ένταση. Σφίξτε τις ωμοπλάτες σας και αρχίστε να περπατάτε προς τα πίσω, οδηγώντας το βάρος με τα πόδια σας.
Τι θα γυμνάσετε: Τετρακέφαλους, άνω και κάτω πλάτη.

 


4. Lateral 
Sled Shuffle

Γιατί: Ο κορμός σας έχει σχεδιαστεί για να αντιστέκεται στην περιστροφική κίνηση και να σταθεροποιεί το σώμα σας, οπότε περπατώντας πλευρικά ενώ τραβάτε ένα βαρύ έλκηθρο είναι ένας σίγουρος τρόπος για να γυμνάσετε τους πλάγιους.
Πως: Συνδέστε ένα TRX σε ένα έλκηθρο και κρατήστε τις λαβές και με τα δύο χέρια. Απομακρύνετε πλήρως τα χέρια σας από το σώμα σας και μετακινήστε τον κορμό σας σε μία πλευρά διατηρώντας παράλληλα τα χέρια σας σε πλήρη έκταση.
Τι θα γυμνάσετε: Δελτοειδή, πλάγιους, απαγωγούς και προσαγωγούς.


 

5. Sled Sprint

Γιατί: Τα σπριντ είναι γνωστά ως το ιερό δισκοπότηρο της απώλειας λίπους, καθώς αυξάνουν τον μεταβολικό σας ρυθμό και προωθούν το σώμα σας για να κάψετε θερμίδες καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η προσθήκη βάρους αυξάνει την ένταση στο σώμα σας. Θα κάψετε περισσότερες θερμίδες και θα αναπτύξετε δύναμη στα κάτω μέρος του σώματος.
Πως: Τοποθετήστε τα χέρια σας στις ράβδους στο ύψος των ώμων με το έλκηθρο σε επαφή με το σώμα σας. Από στατική αρχική θέση, σπρώξτε εκρηκτικά προς τα εμπρός, πιέζοντας με τα πόδια σας και κρατώντας το κεφάλι σας ψηλά.
Τι θα γυμνάσετε: Στήθος, δελτοειδή, τετρακέφαλοι, μηριαίοι δικέφαλοι, εμπρόσθιο κορμό




Πηγή: www.muscleandfitness.com


Επιστροφή