Οι καλύτερες 6 στάσεις στο σεξ και πως να είσαι σε φόρμα γι’ αυτές

Οι καλύτερες 6 στάσεις στο σεξ και πως να είσαι σε φόρμα γι’ αυτές

Η γνώση είναι το ήμισυ του παντός! Ετοιμάσου να εντυπωσιάστεις με αυτές τις συμβουλές προπόνησης, κλειδιά για τις στάσεις του σεξ. 

της Brittany Smith 

Για βέλτιστη απόδοση, η ευκινησία και η αντοχή είναι απαραίτητες. Χρειάζεται να είσαι ευλίγιστος. Χρειάζεται να έχεις συνολική δύναμη και χρειάζεται να γυμνάζεις το σώμα σου ολιστικά, ώστε κάθε μυϊκή ομάδα να λειτουργεί συνεκτικά—αντί απλώς να φουσκώνουν οι μυς για επίδειξη.

Ααα, και μιλάμε για τις καλύτερες επιδόσεις στο κρεβάτι, για να είμαι σαφής. 

Δεν θέλεις μια κράμπα να σε βγάλει εκτός ρυθμού και σίγουρα δεν θέλεις να κουραστείς στα μισά του δρόμου. Βεβαιώσου ότι είσαι σε άριστη φόρμα (με περισσότερους από έναν τρόπους) με αυτό τον εύκολο οδηγό από την ειδικό δύναμης και φυσικής κατάστασης, Liz Lowe.


Προκαταρκτική εξάσκηση
Συγκεκριμένα είδη στάσεων γιόγκα είναι σπουδαία για να σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις για οποιαδήποτε στάση του σεξ προσπαθείς να γίνεις καλύτερος. Πριν κάνεις οποιαδήποτε από τις προπονήσεις, ξεκίνα με αυτή τη βασική ροή γιόγκα για 8-10 γύρους για να προετοιμάσεις το σώμα σου. 

  1. Ανέβασε τα χέρια πάνω από το κεφάλι και σκύψε μπροστά, φτάνοντας προς το πάτωμα.  
  2. Τοποθέτησε τα χέρια στο πάτωμα και κάνε άλμα ή βήμα προς τα πίσω σε στάση σανίδας. 
  3. Χαμήλωσε αργά το σώμα σου όπως σε άσκηση pushup, μέχρι να φτάσεις στο πάτωμα. Έπειτα ακούμπησε τα πόδια κάτω και πίεσε τον άνω κορμό ψηλά με τα χέρια, μακριά από το πάτωμα, ενώ παράλληλα καμπυλώνει η πλάτη σου.
  4. Κοίταξε επάνω όπως η στάση του σκύλου που κοιτάει ψηλά.
  5. Επέστρεψε πίσω στο πάτωμα και πίεσε τους γοφούς σου ψηλά προς το ταβάνι όπως η στάση του ανάποδου σκύλου που κοιτάζει προς τα κάτω. Από αυτή τη θέση, κάνε άλμα ή βήμα μπροστά, τοποθετώντας τα πέλματα ανάμεσα από τις παλάμες και σήκω όρθιος σιγά σιγά, τεντώνοντας τα χέρια πάνω από το κεφάλι. 


1. Ιεραποστολική
Ο σταθερός κορμός, οι δυνατοί γλουτοί και η μυϊκή αντοχή θα σε βοηθήσουν να τα βγάλεις πέρα με αυτή τη βασική στάση στο σεξ. Οι σανίδες με εκτάσεις των ποδιών είναι ότι καλύτερο.


2. Στα τέσσερα
Όταν πρόκειται γι’ αυτή τη στάση, η ευκινησία των γοφών είναι το κλειδί. Γύμνασε τους μυς των γοφών σου με το να είσαι στο πάτωμα, με χέρια και γόνατα σε στάση τραπεζιού (η θέση στην οποία θα είναι η παρτενέρ σου). Διατήρησε την πλάτη επίπεδη και χωρίς ταρακουνήματα και αστάθεια, εκτέλεσε τέσσερα σετ από κάθε άσκηση με τη σειρά ως κυκλική προπόνηση. Οι καλύτερες ασκήσεις για τη στάση στα τέσσερα είναι οι: fire hydrants, hip circles και donkey kicks.


3. Καουμπόϊσσα
Κανείς δεν θέλει να κάνει όλη τη δουλειά από πάνω—είναι ακόμη πιο δύσκολο όταν πρέπει να κοιτάζεις κάτω ένα μικροσκοπικό στήθος. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και δυνάμωσε τον κορμό σου και τους καμπτήρες ισχίου και εξοικειώσου με τη μέρα στήθους. Αυτή η προπόνηση χρησιμοποιεί τους γοφούς για να κινηθεί το βάρος, έτσι η κίνηση “ώθησης” γίνεται ισχυρότερη. Οι καλύτερες ασκήσεις για καουμπόϊσσα είναι: hip thrusts με μπάρα και πιέσεις στον πάγκο. 


4. Πόδια στους ώμους
Σε αυτή τη στάση χρειάζεται να είσαι μερικώς όρθιος ενώ γέρνεις ελαφρά στα πόδια της συντρόφου σου. Θα χρησιμοποιήσεις όλους τους μυς μέχρι την οπίσθια αλυσίδα για να σταθεροποιηθείς και να μην καταρρεύσεις πάνω της. Μια δυνατή πλάτη και οπίσθιοι μηριαίοι μαζί με τους οπίσθιους σταθεροποιητές μυς θα αποτρέψουν την ντροπιαστική αλλαγή στάσης επειδή σε πόνεσε η μέση ή επειδή δεν έχεις τη δύναμη να διατηρήσεις τη στάση αυτή. Οι καλύτερες ασκήσεις είναι οι: άρσεις θανάτου, η κωπηλατική σκυφτός και το band pull-apart.

Η ενσωμάτωση αυτών των ασκήσεων στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να ενδυναμώσεις ολόκληρη την οπίσθια αλυσίδα, ενώ παράλληλα θα αποτρέψει την κακή διάθεση εξαιτίας του πόνου στην πλάτη, και θα βελτιώσει τη συνολική σου απόδοση.


5. Στάση κουτάλι
Κάθε φορά που είσαι γυρισμένος στο πλάι θα κουράζεται ο κορμός και οι πλάγιοι σου. Μια σταθερή κυκλική με ασκήσεις κοιλιακών θα διασφαλίσει ότι είσαι αρκετά δυνατός για να κρατήσεις τον εαυτό σου σε πλάγια θέση και θα αποκτήσεις πιο ωραίο κορμό, ώστε να μην χρειάζεται να σβήνεις τα φώτα κάθε φορά. Οι καλύτερες ασκήσεις είναι: η προπόνηση κορμού με ιμάντες αντίστασης, οι πλάγιες σανίδες και η άσκηση toes to bar.


6. Όρθιος
Είτε έχεις τη σύντροφο όρθια κόντρα στον τοίχο ή σε οποιαδήποτε στάση στέκεσαι όρθιος και την κρατάς ψηλά, θα χρειαστεί να είσαι δυνατός. Καμία γυναίκα δεν θέλει να νιώθει ότι μπορεί να πέσει κάτω επειδή εσύ δεν μπορείς να διαχειριστείς το βάρος της. Με το να έχεις δυνατά χέρια και τραπεζοειδείς θα διασφαλίσεις ότι μπορείς να καταφέρεις αυτή την έντονη στάση. Οι καλύτερες ασκήσεις είναι: κάμψεις, ανασηκώσεις ώμων και farmer's carries με αρκετά κιλά.   



Επιστροφή