Κάνε το να διαρκέσει περισσότερο.Οι ειδικοί του σεξ σου λένε τον τρόπο!

Κάνε το να διαρκέσει περισσότερο.Οι ειδικοί του σεξ σου λένε τον τρόπο!

Δεν έχει πλάκα για εκείνη (και είναι ντροπιαστικό για εσένα) όταν όλα τελειώνουν… πολύ νωρίς. Έχουμε τους κορυφαίους σεξολόγους για να σου αποκαλύψουν οχτώ μυστικά για καλύτερο, μεγάλης διάρκειας σεξ.

Ίσως δεν είσαι ο "One Minute Man” όπως αυτός στο τραγούδι της Missy Elliot το 2001, αλλά αν ψάχνεις τρόπους για να έχεις μεγαλύτερη διάρκεια στύσης (και μεγαλύτερη διάρκεια στο σεξ) δεν είσαι μόνος. Οι ειδικοί του σεξ συμφωνούν ότι είναι ένα από τα πιο κοινά πράγματα για το οποίο οι άντρες είναι ανασφαλείς, αλλά δεν χρησιμοποιούν πάντα τις σωστές μεθόδους. "Φυσικά ο κάθε άντρας έχει τις δικές του επεκτατικές τεχνικές, από το να σκέφτεται το ποδόσφαιρο ή το μπέϊζμπολ μέχρι να μετράει αντίστροφα στο μυαλό του", λέει η A.L. Harper, μια ειδικός του σεξ και πρώην εκδότρια ενός αντρικού κυρίως αγγλικού περιοδικού. "Ωστόσο, αυτές οι τεχνικές απόσπασης μπορεί να οδηγήσουν σε χειρότερα αποτελέσματα στο κρεβάτι επειδή δεν εστιάζουν στην ευχαρίστηση της συντρόφου". Αν είσαι περίεργος να ανακαλύψεις τις πραγματικές μεθόδους για μεγαλύτερη διάρκεια, έχουμε ζητήσει από τρεις κορυφαίους ειδικούς του χώρου να μοιραστούν τις συμβουλές που δίνουν και στους πελάτες τους. Δεν απαιτείται Viagra.


1. Μελέτησε το Kama Sutra. “Υπάρχει μια τεχνική για την καθυστερημένη εκσπερμάτωση που αναφέρεται στο Kama Sutra, η οποία κατά βάση σε εκπαιδεύει για μεγαλύτερη διάρκεια", λέει η Harper. Καθοδηγεί τους άντρες να ξεκινάνε αργά, με όχι παραπάνω από μία διείσδυση κάθε τρία δευτερόλεπτα. "Θα πρέπει έτσι να χτίζει σταδιακά, με περισσότερες διεισδύσεις σιγά σιγά κατά την διάρκεια των 4 ή 5 λεπτών, μέχρι να φτάσει τη μία ανά δευτερόλεπτο". Αν ο άντρας αρχίσει να αισθάνεται ότι πρόκειται να τελειώσει, θα πρέπει να κάνει παύση και "να παραμείνει μέσα στη σύντροφο μέχρι να ανακτήσει τον έλεγχο ξανά. Έπειτα ξεκινάει πάλι όλη τη διαδικασία".

2. Διώξε τις σκέψεις. “Το άγχος για την απόδοση είναι το νούμερο ένα ανασταλτικό της στύσης", λέει η ειδικός του σεξ Δρ. Patti Britton, μια επίσημα αναγνωρισμένη κλινική σεξολόγος. "Γύρισε τη σκέψη σου σε μια σίγουρη εσωτερική φωνή, εν αντιθέση με μια ανήσυχη". Η Britton εξηγεί ότι μια "αυτο-εξουθενωτική νοοτροπία" είναι αυτή που κομπλάρει τους άντρες. "Όταν αρχίζεις να νιώθεις άγχος η τακτική είναι να σταματάς, να παίρνεις μια ανάσα, και μετά να συγκεντρώνεσαι στο πως νιώθει το σώμα σου. Διώξε τις σκέψεις και ασχολήσου με το σώμα σου, εστίασε στα συναισθήματα τα οποία το σώμα σου παράγει για εσένα".

3. Άλλαξε τα πράγματα. Το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις αν κοντεύεις να τελειώσεις? Τροποποίησε την ταχύτητα σου, συμβουλεύει η ειδική εμπειρογνώμονας σεξολόγος Catherine Toyooka, ιδρύτρια των μαθημάτων σεξ Catherine Coaches. "Προσπάθησε να το πειράξεις. Βγάλε το πέος σου κ τρίψε το κεφάλι αισθησιακά πάνω και κάτω και ανάμεσα στα χείλη. Τα αιδοία έχουν πολλές νευρικές απολήξεις συγκεντρωμένες στο κατώτερο τμήμα του κολπικού καναλιού, έτσι αυτή η κίνηση θα είναι πολύ απολαυστική εμπειρία και για εκείνη".


4. Επιβράδυνε! “Εν αντιθέση με το γρήγορο και άγριο στυλ το οποίο προτιμούν πολλοί άντρες, προσπάθησε να πάρεις τον χρόνο σου", λέει η Toyooka. Το σεξ με πιο αργό ρυθμό οδηγεί σε μια πιο συνδεδεμένη εμπειρία και για τους δύο ανθρώπους. "Είναι πιο αισθησιακό επειδή χαιδεύεις και εξερευνείς το υπόλοιπο σώμα της. Φίλησε τον λαιμό της, ακούμπησε το αυτί της με τη μύτη σου, άφησε τα χέρια σου απαλά να εξερευνήσουν το υπόλοιπο σώμα της", λέει. Το πιο σημαντικό πράγμα να έχεις κατά νου για μεγαλύτερη διάρκεια? Απόλαυσε το ταξίδι που οδηγεί στον προορισμό σου.

5. Δοκίμασε μια διαφορετικού είδους άσκηση. ΗΔρ. Britton προτείνει να εξασκείς τους PC μυς (ή pubococcygeus μυς, ο μυς που εκτείνεται από το ηβικό κόκκαλο-κόκκυγα). Είναι αυτοί που εκτείνονται από τον πρωκτό μέχρι το σφιγκτήρα της ουρήθρας. Για να καταλάβεις πως να πιέζεις και να προκαλείς σύσπαση στους PC μυς, δοκίμασε να σταματήσεις την ροή των ούρων στη μέση της ούρησης. Θα ξέρεις όταν το δοκιμάσεις. Τρία σετ των 15 επαναλήψεων τη μέρα θα κάνουν δράση. "Καθημερινά οι PC μυς βοηθούν ένα άντρα κυριολεκτικά στην ανόρθωση. Πιέζοντας αυτούς τους μυς προκαλείται καλή ροή του αίματος στο πέος, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε πνευματική αυτοπεποίθηση", λέει.

6. Εξάσκησε τη μέθοδο 7 και 9. Παρόμοια με τη μέθοδο του Kama Sutra (όπως αναφέρθηκε στο νούμερο 1), η Harper συνιστά την αγαπημένη της, την τεχνική 7 και 9. "Είναι 7 γρήγορες διεισδύσεις ακολουθούμενες από 9 αργές. Μετά επανέλαβε: 7 γρήγορα, 9 αργά, 7 γρήγορα, 9 αργά", λέει. Αυτός ο ρυθμός είναι καλός για άντρες που δεν έχουν την διάρκεια που χρειάζεται η σύντροφος τους, και καλός για τις γυναίκες καθώς δημιουργεί έναν καλό ρυθμό για τη διέγερση τους επίσης".


7. Μην πας πολύ βαθιά. “Αν νιώσεις ότι ο ενθουσιασμός του βάθους θα επιφέρει έναν πρόωρο οργασμό, προσπάθησε να διεισδύεις μόνο στο κατώτερο τμήμα του κόλπου της, με άλλα λόγια, κάνε πιο ρηχές βουτιές", λέει η Toyooka. "Επίσης, οι εναλλάξ ρηχές και βαθιές ωθήσεις μπορούν να σε κάνουν να αντέξεις περισσότερη ώρα και να κάνουν την όλη εμπειρία πιο διασκεδαστική!"

8.Πίεσε. ΗBritton προτείνει στους άντρες να εξερευνήσουν την "τεχνική της πίεσης". Υπάρχουν τρεις περιοχές του πέους όπου το ζούλιγμα ή η άσκηση πίεσης μπορούν να βοηθήσουν ένα άντρα να διατηρήσει την στύση του". Για τη πρώτη, σχημάτισε ένα σφιχτό δαχτυλίδι με τον δείκτη και τον αντίχειρα γύρω από τη βάση του πέους όταν είναι σε στύση, προσομοιώνοντας έναν δακτύλιο πέους. Μπορεί να βοηθήσει έναν άντρα να διατηρήσει τη ροή του αίματος στο διογκωμένο πέος. Η δεύτερη: Άσκησε πίεση στην κάτω πλευρά του κεφαλιού. "Αυτό είναι ένα αντρικό καυτό σημείο, πυκνό σε νεύρα", λέει η Britton. Και τέλος, πιέζοντας το "περίνεο", ή το σημείο ανάμεσα από τον πρωκτό και τη βάση των όρχεων. "Αν πιέσει με το δάχτυλο του, θα συσσωρεύσει τη ροή της εκσπερμάτωσης και θα βοηθήσει να ελέγξει την πρόωρη απελευθέρωση της στύσης".

Επιστροφή