5 καθημερινές ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες που μπορούν να ‘καταστρέψουν’ την σεξουαλική σας ζωή.

5 καθημερινές ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες που μπορούν να ‘καταστρέψουν’ την σεξουαλική σας ζωή.

1.     Τροφές που χαλάνε την διάθεση

Όταν τρώτε, χρειάζεται απόλυτη προσοχή τι βάζετε στο πιάτο σας, διότι όλες οι τροφές επηρεάζουν άμεσα την λειτουργία του οργανισμού και ιδιαίτερα την έκκριση των ορμονών. Αυτό σε συνδυασμό με εξωγενείς παράγοντες όπως το άγχος, η έλλειψη ύπνου και η άσκηση, επιδρούν στην σεξουαλική σας δραστηριότητα. Ειδκότερα η διατροφή σας μπορεί να ανεβάσει στα ύψη ή να ρίξει στο ναδίρ την λίμπιντο σας.

 

2.     Αυξημένη φλεγμονή

Η διατήρηση των σεξουαλικών ορμονών σε σταθερά επίπεδα, όπως είναι η τεστοστερόνη και τα οιστρογόνα, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας τόσο για γυναίκες όσο και για άντρες, οι οποίοι επιθυμούν να έχουν μια υγιή λίμπιντο, ειδικότερα καθώς μεγαλώνουν. Η σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και η αιματική κυκλοφορία, αποτελούν παράγοντες-κλειδιά για την σεξουαλική δραστηριότητα. Ωστόσο η φλεγμονή μπορεί να επηρεάσει όλους αυτούς τους παράγοντες. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η φλεγμονή αποτελεί την ρίζα πολλών ασθενειών, συμπεριλαμβανομένης και της χαμηλής σεξουαλικης απόδοσης.

Βέβαια τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να καταπολέμησετε την φλεγμονή και κατά συνέπεια τις αρνητικές επιδράσεις στην σεξουαλική σας απόδοση. Ορισμένες απο αυτές τις τροφές είναι ο σολωμός, τα λαχανικά, το λάδι καρύδας και τα καρύδια. Οι τροφες αυτές έχουν αντί-φλεγμονώδη δράση όποτε και μειώνουν την φλεγμονή αντίστοιχα.

 

3.     Μειωμένα επίπεδα τεστοστερόνης

Η διατήρηση της σεξουαλικής ζωής , σχετίζεται άμεσα με τα επίπεδα της τεστοστερόνης στους άντρες, η οποία καθορίζει την σεξουαλική επιθυμία,  την υγιή λίμπιντο και την σεξουαλική ικανοποίηση. Ειδικότερα η τεστοστερόνη είναι ένας φυσικός ενισχυτής του μεταβολισμού και εν μέρει υπεύθυνη για την διάθεση σας, αφού σας κάνει να νιώθετε καλύτερα. Αυτός άλλωστε έιναι ο λόγος, όπου τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης συνδέονται με μείωση της μυϊκότητας, χρόνιο λίπος, μικρότερη σεξουαλική διέγερση και γενικότερη κακοδιαθεσία.

Και ενώ η τεστοστερόνη είναι η σημαντικότερη ορμόνη για τους άνδρες, μην προσπερνάμε το γεγονός ότι και οι γυναίκες χρειάζονται τεστοστερόνη, μιας και παράγουν 300 μg στις ωοθήκες και τους αδένες ημερησίως.

Ένας τρόπος για να αυξήσετε φυσικά τα επίπεδα της τεστοστερόνης, είναι η κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο και σελένιο όπως τα καρύδια, ο τόνο.

 

4.     Μειωμένα επίπεδα ενέργειας

Όταν νιώθετε ότι η ενέργεια σας  είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα, το σεξ είναι το τελευταίο πράγμα που έχετε στο μυαλό. Τα χαμηλά επίπεδα ενέργειας αποτελούν ένα σημάδι χαμηλών αντίστοιχα επιπέδων τεστοστερόνης. Αυτός είναι ακόμα ένας λόγος για να φτιάξετε την διατροφή σας και να συμπεριλάβετε τροφές οι οποίες θα ενισχύσουν τις ενεργειακές σας αποθήκες και κατά συνέπεια την λίμπιντο σας. Για παράδειγμα τροφές που έχουν πάρα πολλή ζάχαρη ή αντίστοιχα η συνεχής κατανάλωση καφεϊνης, προκαλούν αύξηση της φλεγμονής, διαταραχή της λειτουργίας του μεταβολισμού και κατ΄επέκταση μείωση των επιπέδων ενέργειας.

 

5.     Αύξηση βάρους

Το επιπλέον βάρος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην καρδιά , στον μεταβολισμό και κατά κύριο λόγο στην αυτοπεποίθηση σας , το οποίο δυσκολεύει πολύ περισσότερο το να έχετε διάθεση για σεξ. Για να αποφύγετε να παίρνετε επιπλέον βάρος:

·      Φαγητά τα οποία είναι πλούσια σε ίνες μπορούν να συμβάλουν σε μια σταθερή λειτουργία του μεταβολισμού, το οποίο έχει  ως συνέπεια να μην βάζετε επιπλέον βάρος,γεμίζοντας κατά αυτό τον τρόπο τον οργανισμό με τοξίνες.

·      Είναι καλό στην διαίτα σας να χρησιμοποιείτε πολλά φρέσκα προϊόντα και να αποφεύγετε προϊόντα με συντηρητικά, διότι σας προσφέρουν πολλούς ηλεκτρολύτες απαραίτητους για την απόδοση σας, καθώς επίσης και αντιοξειδωτικά που οδηγούν στην αποφυγή πρόκλησης φλεγμονής.



Πηγή: http://www.muscleandfitness.com/

Επιστροφή