ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Είτε πετάει στα 30.000 πόδια είτε περιμένει στην πύλη, ο αθλητής και προσωπικός εκπαιδευτής Andy Speer, C.S.C.S., το κάνει.

 

 

ΠΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΣΚΗΣΗ

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν αλλάζετε ζώνες ώρας, καθώς η άσκηση βοηθάει στην καταπολέμηση του jet lag και του στρες ταξιδιού και επαναφέρει τις ορμονικές ανισορροπίες που συμβαίνουν κατά τις μεγάλες πτήσεις.

 

Προγραμματίστε την προπόνηση σας πριν την πτήση, ώστε να τελειώσετε κοντά στην προγραμματισμένη ώρα που θα φύγετε για το αεροδρόμιο. Μόλις φτάσετε, γυμναστείτε μόλις αδιάσετε τις αποσκευές σας και τακτοποιηθείτε. Μια καλή συνεδρία με ιδρώτα θα αναπληρώσει τα επίπεδα ενέργειας σας και θα επαναφέρει τον κιρκαδικό ρυθμό σας.

 

B.Y.O.P.

(BRING YOUR OWN PROTEIN – ΦΕΡΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΩΤΕΪΝΗ)

Το φαγητό του αεροπλάνου - αν σερβίρεται καθόλου - σπάνια κερδίζει καλές κριτικές, γι 'αυτό σχεδιάστε να φάτε ένα χορταστικό αλλά και θρεπτικό γεύμα πριν από την απογείωση και φροντίστε να πάρετε μαζί σας ένα shaker και σκόνη πρωτεΐνης.

 

Κατά τη διάρκεια της πτήσης, πιείτε το μίγμα πρωτεϊνης. Μια άλλη επιλογή: Πάρτε μαζί σας πρωτεϊνούχες γκοφρέτες, που εύκολα μπορείτε να μεταφέρετε.

 

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε επίσης να περάσετε ένα στεγνό σάντουιτς στο αεροδρόμιο και να κρατήσετε τα λεφτά στην τσέπη σας.

 

ΤΕΝΤΩΘΕΙΤΕ

Εάν είστε κολλημένοι στον αέρα ή στο δρόμο για ώρες, βγείτε από το κάθισμά σας (ή βάλτε το σε στάση ανάπαυσης) και κάντε ένα γρήγορο τέντωμα. Αυτό προωθεί τη ροή αίματος στους μύες και τους ιστούς και εμποδίζει την κόπωση και τη στεγανότητα. ‘’Στα αεροπλάνα, τεντώνομαι συνεχώς στο διάδρομο. Τα αγαπημένα μου τεντώματα: το μισό - γονατιστό τέντωμα του ισχίου με πλευρική κάμψη; μια Y πίεση προς τα έξω με τέντωμα στήθους; και τα βήματα τεντώματος κνήμης και ιγνυακού τένοντα.’’

 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ; ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Τίποτα δεν μπορεί να καταστρέψει τη διάθεσή σας όπως μια μεγάλη αναμονή σε ένα αεροδρόμιο. Αλλά μπορείτε να κάνετε τον χρόνο, που έχετε να σκοτώσετε, λιγότερο δυστυχισμένο, με την άσκηση: Βάλτε το σακίδιο σας και τα ακουστικά, ανοίξτε την μουσική, σηκώστε τηνχειραποσκευή σας (αν έχετε) και κάντε την άσκηση farmer’s walk ενός χεριού. ‘’Πηγαίνω εμπρός και πίσω, αλλάζοντας τα χέρια περιστασιακά, από το ένα άκρο του τερματικού στο άλλο (παρακάμπτοντας φυσικά τους διαδρόμους με κίνηση). Εμπιστέψου με. Κάντε 20 λεπτά από αυτό για κάθε ώρα που είστε κολλημένοι στο αεροδρόμιο, και το λίγο cardio (καρδιοαναπνευστικές), η σταθεροποίηση πυρήνα, και οι λαβές θα κάνει το χρόνο να περάσει πολύ πιο γρήγορα.

 

ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ

Μόλις φτάσετε, μείνετε σε κίνηση! Αποφύγετε τα ταξί - αντί αυτού περπατήσετε, τρέξτε ή κάντε ποδήλατο γύρω από την πόλη που επισκέπτεστε. Αν είστε σε βουνό, κάντε πεζοπορία. Αν βρίσκεστε στην παραλία, κολυμπήστε και σερφάρετε. Εκτός από τα οφέλη για την υγεία, θα πάρετε περισσότερα από το ταξίδι με αυτόν τον τρόπο.

 

Επιπλέον, αυτές οι δραστηριότητες θα διαλύσουν την μονοτονία της κανονικής σας ρουτίνας, και μπορούν να είναι διεγερτικές και χαλαρωτικές.

 

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ

Προμηθευτείτε γκοφρέτες πρωτεϊνών.

-Andy Speer

Επιστροφή