15-λεπτά άσκηση: Kωπηλασία για ενδυνάμωση

15-λεπτά άσκηση: Kωπηλασία για ενδυνάμωση

Η ΑΣΚΗΣΗ

Στην αγαπημένη σας μηχανή κωπηλασίας (consept 2 κωπηλάτης, κωπηλάτης νερού, κ.λπ.) κωπηλατήστε όσο πιο μακριά μπορείτε μέσα σε πέντε λεπτά πριν ξεκουραστείτε για δύο λεπτά. Στη συνέχεια, κωπηλατήστε όσο πιο μακριά μπορείτε μέσα σε τέσσερα λεπτά πριν ξεκουραστείτε για ένα λεπτό. Και για το τελικό σετ, όσο πιο μακριά μπορείτε μέσα σε 3 λεπτά. Αυτή είναι ακριβώς μία 15-λεπτη έκρηξη άσκησης για όλο το σώμα.

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

·      Χρησιμοποιήστε κάθε εκατοστό μήκους στα πόδια και τα χέρια σας με κάθε κουπιά. Μικρές και σύντομες κουπιές είναι περισσότερο αναποτελεσματικές, για αυτό επωφεληθείτε από το μήκος που έχετε.

·      Μόλις ολοκληρώνετε κάθε κουπιά, βάλτε τα χέρια σας όσο πιο γρήγορα μπορείτε πίσω από τα γόνατά σας και πάρτε θέση.

·      Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να δείτε ένα ρολόι, να έχετε ένα ρολόι ή το χρονόμετρο του τηλεφώνου σας για να μετράτε τα διαστήματα ανάπαυσης.

 

ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ 15ΛΕΠΤΟΥ

Το να μην έχετε πολύ χρόνο για να γυμναστείτε δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον κόσμο αρκεί να μεγιστοποιείτε την προσπάθειά σας. Το να είστε αποτελεσματικοί και να χρήσιμοποιείτε πολλές μυϊκές ομάδες μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε λίπος και να διατηρήσετε τη μυϊκή μάζα. Αν αυτοί είναι οι στόχοι σας τότε θα πρέπει σίγουρα να δοκιμάσετε αυτή τη σύντομη, αλλά έντονη άσκηση. Η κωπηλασία είναι ένα εκπληκτικό όργανο γυμναστικής όταν ο χρόνος είναι ένας παράγοντας.

- Phil Ghephart

Επιστροφή