Master Class με τον Shawn Ramirez

Master Class με τον Shawn Ramirez

Ο CrossFit Masters πρωταθλητής SHAWN RAMIREZ έχει βρει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε έντονη άσκηση, διατροφή και αποκατάσταση.
ΤΗΣ AMY SCHLINGER.

Σε ένα άθλημα με μέση ηλικία αθλητών τα 24 έτη, ο δύο φορές πρωταθλητής στο CrossFit Games Masters (40-44), Shawn Ramirez, έχει κατακτήσει τις πιο εξαντλητικές δοκιμασίες φυσικής κατάστασης, χωρίς ποτέ να μείνει εκτός από κάποιον τραυματισμό.  Έχει σπόνσορά του το Kill Cliff και προπονείται πέντε ημέρες την εβδομάδα: Δύο έως τρεις ημέρες για να βελτιώσει την αντοχή, την ταχύτητα, την ευελιξία του, μια ημέρα αερόβια γυμναστική, μια ημέρα άρση βαρών με ασκήσεις, cleans και jerks, και μια ημέρα για κάμψεις, κωπηλασία, ή τρέξιμο. Οι μέρες ξεκούρασής του είναι κάθε άλλο παρά ξεκούραστες. Ο Ramirez κολυμπάει ένα μίλι, τρέχει 10χλμ, ή ποδηλατεί με ένα AirBike.

"Το να δίνεις και από κάτι διαφορετικό στο σώμα σου, κάνει την προπόνηση πιο διασκεδαστική.» λέει ο Ramirez. "Ένα σώμα που βαριέται δεν θα δώσει αποτέλεσμα."

Πατέρας τριών αγοριών, το κύριο κίνητρο του Ramirez για την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στο ερχόμενο πρωτάθλημα 2016 CrossFit Games, είναι να δώσει το παράδειγμα.

"Πρέπει να κερδίσω για τον τρίτο γιο μου», λέει ο Ramirez. "Το 2014, ο μεγαλύτερος γιος μου προπονήθηκε μαζί μου, ενώ πέρυσι ο δεύτερος. Τώρα, ο μικρότερος τρέχει πλάι μου."


Για τον Ramirez, αυτοί οι αγώνες απαιτούν να ακούς το σώμα σου. Κάνει track work, αντί να τρέχει σε σκληρές επιφάνειες, καθώς και στα box jumps εφαρμόζει  βήματα , αντί να πηδάει πίσω.

"Δεν μπορείς να ακούσεις όταν το σώμα σου μιλάει, θα πρέπει να το ακούσεις όταν ψιθυρίζει."

Ο Ramirez ακολουθεί μια κλασική καθαρή διατροφή: έξι γεύματα την ημέρα με υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος. Το πρωινό του περιέχει βρώμη, μούρα, γάλα αμυγδάλου, πρωτεΐνη ορού γάλακτος και πολυβιταμίνη.

Μπορείς να ανταπεξέλθεις σε μια δική του ημέρα? Δοκίμασε αμέσως τώρα το προσαρμοσμένο πρόγραμμα εκγύμνασής του!



ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ CROSSFIT TOY RAMIREZ

ΟΔΗΓΙΕΣ: Χρησιμοποιείστε 80 κιλά για άντρες, 50 κιλά για γυναίκες. Εκτελέστε όλες τις επαναλήψεις ανά σετ, και στη συνέχεια προχωρήστε στην επόμενη άσκηση.


ΑΣΚΗΣΗ                ΣΕΤ     ΕΠΑΝΑΛ.

Deadlift                   1            50

Pullup                     1            40

Front  Squat            1            30

Βυθίσεις                  1            20

Barbell Thruster       1           10


TIP 

Μειώστε το βάρος εάν είναι απαραίτητο: 60 κιλά για άνδρες και 40 για γυναίκες.





Επιστροφή