5 ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ

5 ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ

Δείτε πώς αυτή η απλή, μια φορά την εβδομάδα διατροφική προσέγγιση μπορεί να κάνει θαύματα για τη συνολική υγεία σας.

 

ΔΩΣΤΕ ΣΤΟ ΕΝΤΕΡΟ ΣΑΣ ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

 

Υπάρχουν αρκετά φυσιολογικά οφέλη στο να υιοθετήσετε μια διατροφή με βάση τα λαχανικά μια φορά την εβδομάδα επιπρόσθετα από τα θετικά αποτελέσματα στο περιβάλλον. Μιλήσαμε με τον διατροφολόγο Τ.C Hale που εξηγεί πως δίνοντας στο σύστημα σας ένα διάλειμμα από τις ζωϊκές πρωτεΐνες μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στο να αποκατασταθεί και να επιδιορθωθεί το πεπτικό σύστημα του σώματος σας και να βοηθήσει στην αύξηση της φυσικής αποτοξινωτικής διαδικασίας.

 

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΕΨΗ

 

Για να διασπαστούν τελείως οι ζωϊκές πρωτεΐνες χρειάζονται περισσότεροι πόροι του σώματος σε σχέση με άλλα φαγητά. Σε αυτούς που η πέψη δεν λειτουργεί βέλτιστα μπορεί να ωφεληθούν κάνοντας ένα περιστασιακό διάλειμμα από την κατανάλωση κρέατος και αν καταναλώνουν τροφές που είναι ευκολότερες στην πέψη και στην αφομοίωση. Δίνοντας στο σώμα περισσότερους πόρους που αργότερα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για καλύτερη επεξεργασία αυτών των ζωϊκών πρωτεϊνών που απαιτούνται.

 

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

 

Η διάσπαση ζωϊκών πρωτεϊνών απαιτεί πάρα πολύ ενέργεια στο σώμα σας και αν δεν γίνει σωστή διάσπαση μπορεί να νιώθετε νωθροί και επιβαρυμένοι. Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν την ικανότητα να διασπάσουν εντελώς τις πρωτεΐνες και ούτε που το γνωρίζουν. Αφαιρώντας τις ζωϊκές πρωτεΐνες μια φορά την εβδομάδα ουσιαστικά απελευθερώνετε το πεπτικό σας σύστημα για να διασπάσει πλήρως ότι υπάρχει, δίνοντας σας μια αίσθηση ελαφρότητας και ζωτικότητας.

 

ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ

 

Όταν το πεπτικό σύστημα κάνει διάλειμμα από το να χωνέψει δύσκολες ζωϊκές πρωτεΐνες, μπορεί να στραφεί σε υψηλή ταχύτητα αποτοξίνωσης, διώχνοντας ότι δεν χρειάζεται και στέλνοντας ζωτικής σημασίας θρεπτικές ουσίες όπου χρειάζονται περισσότερο.

 

ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΘΡΕΠΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ

 

Εάν δεν μπορείτε να διασπάσετε εντελώς πρωτεΐνες, όχι μόνο δεν παίρνετε τα χρήσιμα θρεπτικά συστατικά από αυτά τα φαγητά, αλλά και αυτά τα φαγητά θα πρέπει να διασπαστούν από την διαδικασία της σήψης και ζύμωσης, δημιουργώντας περισσότερο βάρος για το σώμα. Μια ημέρα βασισμένη σε λαχανικά μπορεί να επιτρέψει στο σώμα να απορροφήσει ζωτικής σημασίας θρεπτικές ουσίες τις οποίες δεν είχε. Η καλύτερη επιλογή είναι πάντα να βελτιώνετε την πεπτική λειτουργία, παίρνωντας μια ημέρα άδεια από τις πρωτεΐνες και είναι ένα εύκολο βήμα στην σωστή κατεύθυνση γι αυτούς που δυσκολέυονται να διασπάσουν πρωτεΐνη.

 

ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ, ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ

 

Υιοθετώντας μια διατροφή βασισμένη σε λαχανικά ακόμη και μια φορά την εβδομάδα ωφελεί. Χρειάζεται ένα τεράστιο ποσό από πόρους για να παραχθούν 450 gr κρέας, από τα καύσιμα για μεταφορά, νερό για τις καλλιέργιες και τα ζώα, και να μην αναφερθούμε στο βαρύ αέριο μεθανίου που παράγεται από τις βιομηχανικές φάρμες. Συμμετέχοντας στο κίνημα Δευτέρα χωρίς κρέας μπορείς να βοηθήσεις στην καταπολέμηση της ρύπανσης ενώ προωθείται η καλή μεταχείριση των ζώων, και όπως λέει ο Arnold, μπορείτε να βοηθήσετε τρομερά τον πλανήτη.

 

- Delfina Ure

Επιστροφή