Τα 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για τα καρύδια.

Τα 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για τα καρύδια.

Αν νομίζεις ότι ξέρεις τα πάντα γι’ αυτό το superfood, ξανασκέψου το! 

1) Αν και υπάρχουν 21 είδη καρυδιών, τα καρύδια που θα βρείτε στο μπακάλικο σας είναι πιθανότατα περσικά ή τα κοινά καρύδια (στην Αμερική συχνά ονομάζονται αγγλικά καρύδια). Η περιοχή της Κιργιζίας στην Κεντρική Ασία έχει τα μεγαλύτερα δάση από ξύλο καρυδιάς στον κόσμο.

2) 30 γραμμάρια καρύδια έχει 185 θερμίδες, 4 γραμμάρια πρωτεΐνης και υδατάνθρακες, 2 γραμμάρια ίνες και 18 γραμμάρια λίπους. Από αυτά τα 18 γραμμάρια λίπους, τα 2g είναι κορεσμένα, τα 3g είναι μονοακόρεστα και τα υπόλοιπα είναι πολυακόρεστα.

3) Τα καρύδια είναι ο μόνος ξηρός καρπός που περιέχει μεγάλες ποσότητες ω-3 λιπαρών οξέων. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλό όχι μόνο για την καρδιαγγειακή υγεία, αλλά και για το χτίσιμο των μυών και την απώλεια λίπους.

4) Τα ελαφρά ψημένα καρύδια κάνουν εξαιρετική προσθήκη σε πολλά πιάτα. Πασπαλίστε τα σε σαλάτες, προσθέστε τα στα πράσινα φασόλια σοταρισμένα σε ελαιόλαδο ή πασπαλίστε σε γιαούρτι. Εναλλακτικά, επενδύστε σε κάποιο λάδι καρυδιάς. Είναι λίγο ακριβό και δεν είναι ιδανικό για το μαγείρεμα (οι υψηλές θερμοκρασίες υποβαθμίζουν τη γεύση και τα θρεπτικά συστατικά), αλλά αποτελεί μια εξαιρετική βάση για dressingsσαλάτας.

5) Η περιεκτικότητα σε λιπαρά των καρυδιών τους καθιστά επιρρεπή στη σήψη. Αποθηκεύστε τα κελυφωτά καρύδια στην κατάψυξη ή στο ψυγείο για να βελτιώσετε τη μακροζωία τους.

 

Επιστροφή