6 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

6 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Εδώ θα βρείτε συμβουλές για το πώς να μείνετε συγκεντρωμένοι, θετικοί και υγιείς σε όλη την διαδικασία απώλειας βάρους ή το ‘’ταξίδι σας’’ στο γυμναστήριο.

 

 

Πολλοί φέτος πάλι θα θέσουν στόχους να σμιλέψουνένα σέξι κορμί, να χάσουν βάρος ή να κάνουν και τα δύο. Συχνά, όμως, οι άνθρωποι θέτουν μεγάλους, μη ρεαλιστικούς στόχους (όπως το να χάσουν 20 κιλά σε μήνα), οι οποίοι είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία πριν καν αρχίσουν. Η αδυναμία επίτευξης αυτών των στόχων μπορεί να αναστατώσει πολλούς, και μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε αύξηση βάρους αντί για απώλεια βάρους.

 

Μερικές φορές ένα σταθερό κίνητρο δεν είναι αρκετό. Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου Case Western Reserve, το 14% των ανθρώπων εγκατέλειψαν το γυμναστήριο μετά από μία εβδομάδα, ακόμα και αφού είχαν δώσει έως και 60 δολάρια σε συνδρομή.

 

Πώς μπορείτε να ορίσετε επιτευξιμους στόχους για τον εαυτό σας; Ορίστε στόχους που είναι ρεαλιστικοί, εφικτοί, και αυτό θα σας αφήσει με μια αίσθηση ολοκλήρωσης καθώς τους φτάνετε. Εδώ θα βρείτε εύκολες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δείτε τις αλλαγές που επιθυμείτε τόσο στο σώμα σας όσο και στην αυτοπεποίθηση σας.

 

1.    Κρατήστε τα πράγματα απλά

 

Ορίστε απλούς, εφικτούς στόχους όπως "Θα γυμναστώ περισσότερο αυτόν τον μήνα".

 

Για να φτάσετε εκεί, ξεκινήστε σιγά-σιγά χρησιμοποιώντας τις σκάλες στην δουλειά ή πηγαίνοντας για μια βόλτα κατά τη διάρκεια του γεύματος. Επίσης, δείτε αν το γραφείο σας διαθέτει ένα εταιρικό γυμναστήριο που μπορείτε να κάνετε προπόνηση πριν ή μετά την εργασία. Περισσότερη κίνηση ισοδυναμεί με περισσότερη άσκηση.

 

 

2.    Οραματιστείτε

 

Να φανταστείτε το πως θέλετε να μοιάσετε. Θυμηθείτε όμως να είστε λογικοί. γιατί δεν μπορούμε όλοι να είμαστε μοντέλα. Βρείτε μια φωτογραφία ενός αθλητή που έχει παρόμοιο σωματότυπο με τη δικό σας και να την τοποθετήσετε στο ψυγείο σας ή να την κρεμάσετε στον τοίχο του γραφείου σας. Βάλτε ένα ρητό που σας εκφράζει κάτω από αυτό και να το διαβάζετε καθημερινά. Στις δύσκολες μέρες του ταξιδιού σας, θυμηθείτε πώς θέλετε να φαίνεστε και συνεχίστε με επιμονή ώστε να φτάσετε τον στόχο σας.

 

 

3.    ‘’Καθαρίστε’’ την κουζίνα και το χώρο εργασίας σας από τα ανθυγιεινά τρόφιμα

 

Καθαρίστε την κουζίνα και το περιβάλλον εργασίας σας από πρόχειρο φαγητό, τα αλμυρά σνακ και τα πράγματα που είναι εντελώς ανθυγιεινά. Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση πέντε έως έξι μικρότερων γευμάτων την ημέρα και μην περιμένετε περισσότερο από τρεις ώρες για να φάτε κάτι. Έχοντας έτοιμα τρόφιμα για κατανάλωση και έτοιμα γεύματα, κρατάτε το μεταβολισμό σας σε λειτουργία  και διώχνετε τους πόνους της πείνας (και την άσχημη διάθεση λόγω πείνας) μακριά.

 

 

4.    Μείνετε υγιείς

 

Ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα θα σας εμποδίσει απο το να αρρωστήσετε και να παραμερίσετε τους στόχους σας. Τρώτε μια ποικιλία από φρούτα (ειδικά μούρα για τα αντιοξειδωτικά τους οφέλη) και λαχανικά. Αυτό θα σας εξασφαλίσει ότι παίρνετε αρκετές πολύτιμες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Προσθέστε ένα συμπλήρωμα γλουταμίνης στη διατροφή σας (http://www.fitway.gr/category/163/aminoxea.html?page=1&sort=5a) για επιπλέον ασφάλεια κατά τους χειμερινούς μήνες. Και για να μειώσετε την έκθεση στο κρύο και τα μικρόβια της γρίπης, πλύνετε τα χέρια σας και κρατήστε τα μακριά από το πρόσωπό σας.

 

 

5.    Κάντε δοκιμαστικά μια προπόνηση

 

Πολλά γυμναστήρια προσφέρουν μια δοκιμαστική περίοδο για να δώσουν στα πιθανά μέλη την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις εγκαταστάσεις τους και να αποφασίσουν αν θα εγγραφούν. Τα ίδια αυτά γυμναστήρια μπορούν ακόμη και να προσφέρουν μια δωρεάν συνεδρία με έναν προπονητή. Αυτό θα σας επιτρέψει να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο επίτευξης του σώματος που οραματίζετε. Η συνεργασία με έναν προπονητή, ακόμη και για μία φορά, μπορεί να συμβάλει στην ανακούφιση από την αγωνία που μπορεί να αισθανθείτε την πρώτη σας φορά στο γυμναστήριο.

 

 

6.    Ενδυναμώστε τον εαυτό σας

 

Βρείτε μερικά ρητά που σας εκφράζουν και προγραμματίστε τα ως "pop-up υπενθυμίσεις" στο ημερολόγιο ή το κινητό σας τηλέφωνο, ειδικά σε ώρες της ημέρας που αντιμετωπίζετε δυσκολίες. Όταν δείτε το αναδυόμενο παράθυρο, αφιερώστε μια στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας για να κλείσετε τα μάτια σας, να αναπνεύσετε και να το επαναλάβετε αρκετές φορές. Πιστέψτε το και ζήστε. Το μυαλό και οι σκέψεις σας είναι ισχυρά εργαλεία - χρησιμοποιήστε τα για να είστε παραγωγικοί.

 

- Linda Stephens

Επιστροφή