3 ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

3 ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Κάψιμο θερμίδων με αυτές τις απλές στρατηγικές.

 

 

Όλοι γνωρίζουμε ότι καίμε επιπλέον θερμίδες κατά τη διάρκεια των προπονήσεων, αλλά υπάρχουν τρόποι να ενισχυθεί το δυναμικό καύσης θερμίδων. Η Nancy Clark, M.S., R.D., ένας αθλητικός διαιτολόγος κοντά στη Βοστόνη, έχει τρεις συμβουλές για να εξετάσει όταν πρόκειται για καύση θερμίδων:

 

1. ΕΝΑΛΛΑΞΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

Το σώμα σας γίνεται γρήγορα αποδοτικό στην άσκηση, έτσι ώστε ο ρυθμός της καρδιάς σας και τα επίπεδα κατανάλωσης οξυγόνου να είναι χαμηλότερα και έτσι καίτε λιγότερες θερμίδες. Για να ανακινήσετε τα πράγματα, αυξήστε την έντασή σας κάνοντας διαλείμματα ή χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους ασκήσεων ή εξοπλισμού για να εξασκήσετε διαφορετικές ομάδες μυών, συνιστά ο Clark.

 

2. ‘’ΧΤΥΠΗΣΤΕ’’ ΤΑ ΒΑΡΗ

Για να κάψετε περίπου 450 γρ λίπους, θεωρητικά πρέπει να κάψετε 3.500 μη αποκατεστημένες θερμίδες. Αλλά όταν αυξάνετε τη μυϊκή σας μάζα, θα αυξήσετε επίσης το ρυθμό μεταβολισμού σας, ώστε το σώμα σας να καίει φυσιολογικά περισσότερες θερμίδες σε ηρεμία. Αντικαταστήστε 2 κιλά σωματικού λίπους με μυς, και θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό που αναπαύεται κατά 17 θερμίδες την ημέρα.

 

3. ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΟΥΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ

"Εάν μια καρδιομηχανή λέει ότι έχετε κάψει 300 θερμίδες, στην πραγματικότητα είναι πιθανότατα λιγότερες από αυτές" λέει ο Clark. Εξακολουθείτε να καίτε τις θερμίδες σε ηρεμία, οπότε το καθαρό ποσό είναι μόνο ένα ποσοστό από αυτό που είχατε κάψει ούτως ή άλλως. Οι περισσότερες μηχανές επίσης δεν υπολογίζονται σε μεμονωμένες φυσικές λειτουργίες ή θερμιδική απόδοση.


- Kristin Mahoney

Επιστροφή