20 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΝΕΟΥΣ

20 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΝΕΟΥΣ

Η προσθήκη αυτών των τροφών (superfoods) στη διατροφή σας, μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε τη γήρανση

 

Εντάξει, ίσως δεν μπορούμε να σταματήσουμε στην πραγματικότητα τον χρόνο. Αλλά μπορούμε, ακολουθώντας κάποια βασικά βήματα, να αλλάξουμε την διατροφη μας  με σκοπό να διατηρηθούμε υγιείς  και με περισσότερη ενεργεια κατά τη διάρκεια του χρόνου και για όσα χρόνια ακολουθήσουν.Ακούγεται καλό; Συνέχισε να διαβάζεις.

 

 

Ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου: Βατόμουρα

Το μυαλό σας τα έχει φτύσει ; Αυτό το φρούτο μπορεί να σας βοηθήσει να επανέλθετε και να έχετε διάυγεια. "Υψηλή περιεκτικότητα σε φλαβονοειδή » έχει βρεθεί ότι βοηθά την βραχυπρόθεσμη και την μακροπρόθεσμη μνήμη». Θυμηθείτε να προσθέσετε μια χούφτα  βατόμουρα σε ένα μπολ βρώμης ή δημητριακών.

 

Προφύλαξη του δέρματος: Σταφύλια

Το δέρμα των κόκκινων σταφυλιών περιέχει ρεσβερατρόλη, ένα αντιφλεγμονώδες που βοηθά το δέρμα σας να διατηρείται καθαρό. Ο Grotto λέει ότι αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η ρεσβερατρόλη μπορεί να βοηθήσει να προστατευτείτε απο τις βλάβες της υπεριώδους ακτινοβολίας που μπορεί να  προκαλέσει καρκίνο του δέρματος. (TIP: μπορείτε επίσης να ωφελεθείτε το ίδιο από ένα ποτήρι κόκκινο κρασί).


 

Καύση του κοιλιακού λίπους: Κριθάρι

Έχετε επιπλέον λίπος στην περιοχή της κοιλιάς σας; Κάψτε το τρώγοντας περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως όπως το κριθάρι ή το αμάραντο (το οποίο, όπως η κινόα, είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης). Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Tufts έδειξε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν προϊόντα πλούσια σε δημητριακά ολικής αλέσεως, είχαν 10% λιγότερο κοιλιακό λίπος από εκείνους που δεν κατανάλωναν προϊόντα ολικής αλέσεως.

 


Προστασία κατά του καρκίνου: μαύρα φασόλια

Για να προστατευτείτε απο τον καρκίνο του παχέος εντέρου και του καρκίνου του προστάτη, μπορεί να θέλετε να αυξήσετε την πρόσληψη οσπρίων στην διατροφή σας. Τα ξερά φασόλια, τα μπιζέλια και οι φακές  είναι γεμάτα με διαιτητικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην απομάκρυνση των καρκινογόνων ουσιών από το έντερο. Τα  φασόλια αποτελούν  μια πλούσια πηγή φολικού οξέος, το οποίο βοηθά στην επιδιόρθωση κατεστραμμένων κυττάρων.

 

  

Κατακτητής της Χοληστερόλης σας: Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι μια μεγάλη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία βοηθούν στην μείωση της φλεγμονής και την καταπολέμηση συσσώρευσης πλάκας. "Οι σπόροι λιναριού περιέχουν επίσης δύο άλλες συνιστώσες που στοχεύουν τα μόρια LDL χοληστερόλης: λιγνάνες και διαλυτές φυτικές ίνες, το είδος που συμβάλει  στην απομάκρυνση της χοληστερόλης απο το σώμα σας», λέει ο Grotto. Στην ιδανική περίπτωση, η LDL σας θα είναι μικρότερη από 100 mg / dl. Εκτός από το πασπάλισμα λιναρόσπορου πάνω απο την βρώμη ή τα δημητριακά σας, για να συνεχίσετε  την καταπολέμηση της χοληστερίνης, μπορείτε να αποφύγετε τα κορεσμένα λιπαρά και να ασκείστε καθημερινά. (Και εάν καπνίζετε, σταματήστε.)

 

Προστάσια των Οστών: Σκληρό Τυρί

Ναι, ακόμη και αυτοί που βρίσκονται σε κίνδυνο της οστεοπόρωσης, και όταν πρόκειται για το ασβέστιο, το σκληρό τυρί είναι ένας πρωταθλητής, παρέχοντας περισσότερο ασβέστιο από το μαλακό.  Οι διάφορες κατηγορίες σκληρού τυριού διαθέτουν προβιοτικές ιδιότητες για να βοηθούν το πεπτικό σας σύστημα να κινείται ομαλά. (μπορείτε να συνοδέψετε τις σαλάτες σας ή άλλα λαχανικά, πλούσια σε βιταμίνες).

 


Προστάτης κατά του καρκίνου: Μπρόκολο

Βάλτε στο πιάτο σας μπρόκολο,  το οποίο είναι γεμάτο σε φυτοθρεπτικά συστατικά που μειώνουν τη φλεγμονή - βοηθά την αποσυμφόρηση των  πνευμόνων, του στομάχου και άλλων τύπων καρκίνων. Πλέον, «αυτές οι φυσικές χημικές ουσίες ενεργοποιούν τα  ογκοκατασταλτικά γονίδια, τα οποία συμβάλουν στην μειωμένη ανάπτυξη των κυττάρων, έτσι ώστε να επιδιορθωθεί η κυτταρική βλάβη.

 


Φυτικές ίνες: Μήλα

Αυτό το φρούτο περιέχει μεγάλες ποσότητες σε πηκτίνη, μια διαλυτή ίνα που βοηθά στην πρόληψη συσσώρευσης χοληστερόλης στα αιμοφόρα αγγεία, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Επιπλέον, οι αδιάλυτες φυτικές ίνες βοηθούν να κρατηθεί το πεπτικό σας σύστημα δυνατό. "Αλλά μην ξεφλουδίζετε το μήλο σας - τα δύο τρίτα των ινών, όπως  και πολλά αντιοξειδωτικά βρίσκονται στη φλούδα», λέει ο Grotto.

 


Προ-προπόνητικό Καύσιμο: Βρώμη

Η άσκηση είναι το κλειδί για να παραμείνετε νέοι και αυτή η σούπερ τροφή θα σας τροφοδοτήσει με ενέργεια στην προπόνηση σας στο γυμναστήριο. Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Metabolism, άτομα τα οποία κατανάλωναν νιφάδες βρώμης 45 λεπτά πριν από την προπόνηση, είχαν ένα σημαντικό πλεονέκτημα απόδοσης σε σχέση με τα άτομα που είχαν καταναλώσει ρύζι ή νερό. (καταναλώνοντας αυτούς τους υδατάνθρακες αργά, σημαίνει ότι η ενέργεια μας παραμένει υψηλή για μεγάλο διάστημα). Για αυτό πιάστε ένα κουτάλι και ετοιμαστείτε να κάνετε δυνατή προπόνηση, σαν έφηβος που μόλις ήπιαν Red Bull.

 

 

Σνακ για μετά την άσκηση: φυστικοβούτυρο

Δεν μπορείτε να συνέλθετε από μια σκληρή προπόνηση? Μην αποθαρρύνεστε από την υψηλή περιεκτικότητα σε  λιπαρά που έχει το φυστικοβούτυρο, το οποίο είναι ένα ιδανικό σνακ για μετά την άσκηση".Οι ειδικοί λένε ότι το  γεύμα μετά την προπόνηση θα πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει κάποιο υδατάνθρακα και πρωτεΐνη, αλλά και το λίπος είναι ένα σημαντικό συστατικό αυτών, εφ 'όσον οι ποσότητες είναι μετρημένες».

 

Το τέλειο παυσίπονο: Ginger

Εάν ο πόνος σας ρίχνει ψυχολογικά περισσότερο απο το φυσιολογικό, χρησιμοποιείστε το τζίντζερ στη διατροφή σας. Αποτελείται απο ισχυρά αντιοξειδωτικά του το κάνει ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που μπορεί να μειώσει τους μυϊκούς πόνους μετά την άσκηση, σύμφωνα με το επιστημονικό περιοδικό Pain. Καταναλώστε καθημερινά και αφήστε στην άκρη τα φάρμακα.

 


Ιδανικό ρόφημα αποκατάστασης: Σοκολάτα γάλακτος

Εξαντλημένοι μετά από μια προπόνηση που κάποτε θεωρούσατε εύκολη; Καταναλώστε ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα. Ναι - ξαφνιαστήκαμε, πάρα πολύ. Αλλά, το χαμηλό σε λιπαρά σοκολάτούχο γάλα έχει την ιδανική αναλογία υδατανθράκων προς πρωτεΐνη, για να σας βοηθήσει να αντεπεξέλθετε στο έπακρο στην προπόνηση σας, σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Τέξας.Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες στην έρευνα που κατανάλωσαν σοκολατούχο γάλα αντί για ένα ποτό καθαρό υδατανθράκων, δεν είχαν απλώς μια καλύτερη σύνθεση του σώματος (περισσότεροι μυς, λιγότερο λίπος), αλλά και καλύτερη φυσική κατάσταση συνολικά.

 


Καταπολέμηση του κρύου: κοτόπουλο σούπα

Καθώς μεγαλώνουμε, δεν μπορούμε να παλέψουμε τα κρυολογήματα, όπως κάναμε παλιά - αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τα αφήσουμε να μας ρίχνουν ψυχολογικά. Και μοιάζει τελικά ότι όλες οι μητέρες έχουν δίκιο: Ένα ζεστό φλιτζάνι κοτόσουπας, μπορεί πραγματικά να σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα όταν είστε κρυωμένοι.<<Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι η σούπα κοτόπουλου μπορεί επίσης να λειτουργήσει, ασκώντας αντι-φλεγμονώδη δράση στην ανώτερη αναπνευστική οδό, επιταχύνοντας παράλληλα την ανακούφιση των συμπτωμάτων και τη μείωση της διάρκειας της ίωσης», λέει ο Grotto.


 

Για την καταπολέμηση της αϋπνίας: Χυμός κεράσι

Ο λίγος ύπνος μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση. Στην πραγματικότητα, το 2011, τα Κέντρα για τον Έλεγχο των Ασθενειών δηλώσει ότι η ανεπάρκεια ύπνου είναι « δημόσια επιδημία" που έχει συνδεθεί με χρόνιες ασθένειες, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης, η παχυσαρκία και η κατάθλιψη. Έτσι αν στριφογυρνάτε στο κρεβάτι σας, πιείτε λίγο χυμό κερασιού , ο οποίος είναι εμπλουτισμένος  με μελατονίνη και  «μπορεί να αποδειχθεί ευεργετικός για τη βελτίωση της ποιότητας και της διάρκειας του ύπνου ». Πιείτε μια γουλιά και πιάστε το μαξιλάρι σας.  


 

Για αύξηση μυών: Σπανάκι

Μην χάσετε την μυϊκότητα σας – Διατηρήστε τους με σπανάκι. (Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι νιτρικά άλατα που περιέχει μπορεί να κάνει τους μυς σας ισχυρότερους). Αλλά αυό το λαχανικό, είναι μια σούπερ τροφή για πολλούς λόγους και περιέχει το περισσότερο  μαγνήσιο ανά μερίδα (163 mcg ανά φλιτζάνι). Το μαγνήσιο βοηθά στη διατήρηση της κανονικής λειτουργίας των μυών και των νεύρων και έχει αποδειχθεί επίσης ότι βοηθά στην ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα και της αρτηριακής πίεσης, λέει ο Grotto. Αν  υποφέρετε από πεπτικά προβλήματα, όπως η νόσος του Crohn ή συχνούς εμετούς ή διάρροια, που μπορεί να μην απορροφά ο οργανισμός σας αρκετά αυτό το θρεπτικό συστατικό. Σίγουρα, το σπανάκι είναι μια εξαιρετική βάση για σαλάτες, αλλά αυτό το λαχανικό προσφέρει πραγματικά το περισσότερο μαγνήσιο όταν είναι σε κονσέρβα ή μαγειρεμένο.

 


Ενίσχυση του σιδήρου σας: Λευκά φασόλια

Δοκιμάστε να νιώσετε δυνατότεροι, ανεβάζοντας την πρόσληψη σιδήρου σας. Ο σίδηρος είναι ένα σημαντικό μέταλλο που δεσμεύει το οξυγόνο στα ερυθρά αιμοσφαίρια, αλλά  όταν δεν παίρνετε αρκετό από αυτό, μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη νοητική λειτουργία, κούραση, και αδυναμία ρύθμισης της θερμοκρασία του σώματος. Πώς μπορείτε να πάρετε την ημερήσια δόση σας; Το συκώτι περιέχει το  περισσότερο σίδηρο ανά μερίδα, αλλά αν ακολουθείτε χορτοφαγική διατροφή, μπορείτε να επιλέξετε τα λευκά φασόλια. Είναι πλούσια σε χαλκό, φολικό οξύ, και κάλιο.


Πηγή:http://www.muscleandfitness.com/nutrition/meal-plans/20-super-foods-keep-you-young

Επιστροφή