6 τρόφιμα που ενισχύουν την Tεστοστερόνη

6 τρόφιμα που ενισχύουν την Tεστοστερόνη

Επιστρέψτε στο χτίσιμο των μυών και το κάψιμο του λίπους με αυτές τις τροφές που διεγείρουν την Tεστοστερόνη.

Εάν η ερωτική σας επιθυμία είναι χαμηλή και η πρόοδός σας στο γυμναστήριο βρίσκεται σε στασιμότητα, τότε γι' αυτό μπορεί να εύθύνονται οι ορμόνες σας. Η τεστοστερόνη, το καλύτερο χαρακτηριστικό όσων ασχολούνται με το bodybuilding, είναι στο αποκορύφωμά της όταν διανύετε τη δεκαετία των '20. Ωστόσο, αφού πατήσετε τα 30, μειώνεται κατά 1,6% ετησίως. Πηγαίνοντας στο γυμναστήριο είναι ένας σίγουρος τρόπος για την ενίσχυση της τεστοστερόνης, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές που μπορούν να αυξήσουν πολύ τα επίπεδά σας.
Επομένως, προτού επισκευθείτε το πλησιέστερο κατάστημα συμπληρωμάτων, δοκιμάστε να αυξήσετε τα επίπεδα τεστοστερόνης σας με αυτά τα έξι τρόφιμα.

1. Κρόκοι Αυγών
Τα αυγά πρέπει να είναι ήδη στη διατροφή σας - ειδικά οι κρόκοι. Συνιστώμενοι για ακόμη μια φορά στο Dietary Guidelines for Americans του 2015, οι κρόκοι αυγών περιέχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τα ασπράδια αυγών. Το μικρο-θρεπτικό συστατικό στον κρόκο που ενισχύει την τεστοστερόνη είναι η βιταμίνη D3, μια ομοιοβιογενής ορμόνη της τεστοστερόνης, επειδή είναι μια στεροειδής ορμόνη που προέρχεται από τη χοληστερόλη. Η συνολική τεστοστερόνη και η ελεύθερη τεστοστερόνη αυξήθηκαν κατά 400% μετά τη συμπλήρωσή τους με βιταμίνη D3 για περισσότερο από 12 μήνες, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Hormone & Metabolic Research.


2. Σταυρανθή Λαχανικά
Τα σταυρανθή λαχανικά (μπρόκολο, λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών, κουνουπίδι) είναι αντι-οιστρογονικά τρόφιμα επειδή απελευθερώνουν μία ένωση που ονομάζεται Ινδόλη-3 Καρβινόλη. Αυτή η ένωση μετατρέπεται σε Δι-ινδολύλιο Μεθάνιο, το οποίο μετατρέπει το οιστρογόνο σε ασφαλέστερες μορφές - επιτρέποντας τα κατάλληλα επίπεδα ελεύθερης τεστοστερόνης. Η ελεύθερη τεστοστερόνη προσκολλάται εύκολα στους υποδοχείς ανδρογόνων για να αυξήσει τη σεξουαλική επιθυμία, να δημιουργήσει μυς, να μειώσει το λίπος και να ενισχύσει την απόδοσή σας στο γυμναστήριο.


3. Στρείδια
200g Στρείδια περιέχουν έχει 18g πρωτεΐνης, καθιστώντας την αύξηση του όγκου σας εύκολη υπόθεση ενώ παράλληλα αυξάνετε τα επίπεδα τεστοστερόνης σας.Μια ισορροπημένη διατροφή σας παρέχει περίπου 10mg ψευδαργύρου κάθε μέρα, αλλά το σώμα απορροφά μόνο 2-3mg από αυτό - βάζοντας σας σε κίνδυνο για μια ανεπάρκεια. Όταν το σώμα αισθάνεται δραστικά χαμηλά τα επίπεδα ψευδαργύρου, ο υποφυσιακός αδένας περιορίζει την απελευθέρωση των ωχρινοποιητικών και θυλακιογόνων ορμονών. Είναι υπεύθυνοι για την ενεργοποίηση της παραγωγής τεστοστερόνης στους όρχεις. Με τη σειρά του, αυτή η ορμονική αλλαγή επιστρέφει στην ποσότητα των θέσεων δέσμευσης ανδρογόνων και της ελεύθερης τεστοστερόνης στη ροή του αίματος.Τα στρείδια είναι πλούσια σε ψευδάργυρο και πρωτεΐνες, καθιστώντας τα μια σημαντική προσθήκη στη διατροφή σας.


4. Σκόρδο
Αυτό το συστατικό δεν θα δώσει μόνο γεύση σε ένα γεύμα, αλλά θα αυξήσει επίσης τα επίπεδα τεστοστερόνης σας. Το σκόρδο περιέχει μια ένωση που ονομάζεται διαλλυλο-δισουλφίδιο, η οποία προάγει μια ορμόνη που ενεργοποιεί την παραγωγή τεστοστερόνης. Το σκόρδο αυξάνει τα επίπεδα τεστοστερόνης σε συνδυασμό με διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, σύμφωνα με μελέτες σε ζώα.


5. Σπανάκι
Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο ο Popeye αγάπησε το σπανάκι: Ενίσχυσε τα επίπεδα τεστοστερόνης του. Αυτό το πράσινο, φυλλώδες λαχανικό είναι γεμάτο με μαγνήσιο, το οποίο παίζει ζωτικό ρόλο στην ανάπτυξη μυών και την αναπαραγωγική λειτουργία. Το μαγνήσιο αυξάνει την ελεύθερη και τη συνολική τεστοστερόνη σε αθλητές αλλά και σε μη ενεργά άτομα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Biological Trace Element Research.


6. Μανιτάρια
Εμπλουτίστε το πιάτο σας με μανιτάρια αν θέλετε να δείτε τα επίπεδα τεστοστερόνης σας να αυξάνουν. Τα μανιτάρια βοηθούν στην πρόληψη της παραγωγής του ενζύμου αρωματάση, το οποίο μετατρέπει το ανδρογόνο στο οιστρογόνο. Μια δίαιτα με άφθονα μανιτάρια βοηθά στην αποτροπή της δέσμευσης της ελεύθερης τεστοστερόνης στους υποδοχείς ανδρογόνων.






Επιστροφή