5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΧΥΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΧΥΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Καθώς ο καιρός γίνεται πιο κρύος, χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές για να αποφύγετε τα παχάκια γύρω από την μέση σας.

 

ΠΑΓΙΔΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Ένα πλήθος παγίδων διατροφής φτάνει μαζί με την εποχή του φθινοπώρου – αγώνες ποδοσφαίρου στο σπίτι και φαγητό απέξω, barbeque στο μπαλκόνι, γλυκά, cake με τον ζεστό καφέ, γλυκά στις γιορτές. Για να αποφύγετε, το γυμνασμένο σας κορμί του καλοκαιριού, να μετατραπεί σε έναν εφιάλτη του φθινοπώρου, θα πρέπει να είστε συγκρατημένοι. Για βοήθεια σε αυτό στρεφόμαστε στο Robert Reames, έναν γυμναστή και διατροφολόγο του Gold Gym Fitness και τον αρχι-προπονητή στο σόου του Dr Phill.

 

1.    ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΡΕΑΣ

 

Στα barbeque στο σπίτι άλλων ή στις παραγγελίες από fast food δεν ξέρουμε τι άλλο μπορεί να περιέχει το κρέας. Τα φαγητά από fast food τηγανίζονται σε πολλά λιπαρά και όλα τα κρέατα έχουν παχυντικές σάλτσες και σως. Εάν παρασύρεστε εύκολα – και ποιός δεν θέλει να απολάυσει σουβλάκια ή πίτσες μια φθινοπωρινή μέρα στο σπίτι – καταπολεμήστε την ορμή σας φέροντας το δικό σας άπαχο κρέας για να ψήσετε. ‘’Μπορείτε ακόμα να φάτε καλό φαγητό και να κάνετε εξυπνότερες επιλογές διαλέγοντας  γαλοπούλα ή κοτόπουλο φιλέτο, βιολογικά ταϊσμένο βοδινό και ψητές γαρίδες,’’ μας προτείνει ο Reames.

 

2.    ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΟΥΠΑ

 

Οι σούπες είναι εύκολες να φτιαχτούν, αν και θέλουν λίγο παραπάνω χρόνο, και πολύ καλές για τις κρύες μέρες. Αλλά οι έτοιμες, που είναι ένα πολύ γρήγορο σνακ, δεν είναι πάντα η πιο υγιεινή επιλογή. ‘’Οι περισσότερες εμπορικές σούπες έχουν πάρα πολυ νάτριο,’’ μας εξηγεί ο Reames. ‘’Οι σπιτικές σούπες είναι ένας τέλειος τρόπος να ελέγξετε την πρόσληψη νατρίου και το βάρος σας, επειδή παίρνει περισσότερο να την φάτε. Αποφύγετε τις σούπες με βάση την κρέμα γάλακτος και αντί αυτών επιλέξτε με ζωμό κότας ή λαχανικών.’’

 

3.    ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ

 

Όταν αποφασίζετε να παραδοθείτε σε κάτι γλυκό, κάντε το μεθοδικά για να μην το παρακάνετε. ‘’Τα μπισκότα και τα γλυκά ‘’κατεβαίνουν΄ εύκολα, αλλά δημιουργούν μια τάση για περισσότερη κατανάλωση,’’ μας λέει ο Reames. ‘’Το άπαχο ελληνικό γιαούρτι, τα φρούτα πλούσια σε ίνες, οι ξηροί καρποί και λίγο μέλι μπορούν να λειτουργήσουν ως γλυκό. Είναι επίσης ένα τέλειο εργαλείο για τον έλεγχο του βάρους.’’

 

4.    ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΣΕ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ

 

Όποια εποχή και αν είναι, τρώγοντας μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε τις λιγούρες σας υπό έλεγχο. Παρ΄ όλα αυτά όταν οι άνθρωποι μπαίνουν σε πνεύμα γιορτών, αυτό το σχέδιο συχνά αντικαθίσταται από ένα ασταθές πρόγραμμα διατροφής γεμάτο με τεράστιες μερίδες. ‘’Εάν πάτε σε μια γιορτή πεινασμένοι και πιείτε μερικά ποτά, τελείωσαν όλα,’’ προειδοποιεί  o Reames. ‘’Το αλκοόλ θα μειώσει τις αναστολές σας και θα φάτε οτιδήποτε βλέπετε.’’

 

5.    ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ

 

Από τον Οκτώβριο μέχρι τον Ιανουαριο, τα κεράσματα με ζάχαρη βρίσκονται σε κάθε ‘’στροφή’’. Έτσι όσο και αν φαίνεται απλό, αξίζει την υπενθύμιση: κρατήστε λογαριασμό στο πόση ζάχαρη καταναλώνετε. ‘’Δεν υπάρχει περιορισμός γλυκών, cake και μπισκότων που σερβίρονται στα πάρτυ για αυτό το να υπενθυμίζετε στους ανθρώπους να προσέχουν την πρόσληψη ζάχαρης και να κάνουν καλύτερες επιλογές δεν είναι ποτέ κακή ιδέα,’’ μας λέει ο Reames. Συμφωνούμε.

 

- Zack Zeigler

Επιστροφή