5 τρόποι για να φάτε Αγκινάρες!

5 τρόποι για να φάτε Αγκινάρες!

Προσθέστε στη διατροφή σας λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C, φολικό οξύ και μαγνήσιο.

1. Ψητές

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180° C. Ξεπλένετε τις  αγκινάρες. Κόψτε την κορυφή και το στέλεχος. Τις ανοίγετε προσεκτικά και προσθέτετε φρέσκο χυμό λεμονιού. Στην συνέχεια βάζετε λίγο ελαιόλαδο. Τυλίγετε τις αγκινάρες σε αλουμινόχαρτο και τις τοποθετείτε σε ένα ταψί. Ψήστε από 60 έως 90 λεπτά, ανάλογα με το μέγεθος (60 λεπτά για μεσαίου μεγέθους αγκινάρες). Τις αφήνετε να κρυώσουν, αφαιρείτε το αλουμινόχαρτο και απολαύστε με διάφορα είδη σάλτσας.


2. Στο πρωινό σας
Σοτάρετε μια χούφτα σπανάκι και  2 με 3  ψιλοκομμένες  αγκινάρες σε ένα τηγάνι με σκόρδο και λάδι. Σε ένα μπολ χτυπάτε μαζί  τα αντίστοιχα αυγά. Προσθέστε τα αυγά στο τηγάνι και  κάνετε σαν ομελέτα . Καθώς τα αυγά αρχίζουν να ψήνονται, προσθέστε 2 κουταλιές της σούπας  κατσικίσιο τυρί.

 

3. Ως επικάλυψη
Στραγγίζετε και ξεπλένετε  αγκινάρες  από το δοχείο του εμπορίου. Προσθέστε τις σε σαλάτα ή μπορείτε να τις σοτάρετε και να τις  ανακατέψετε με ζυμαρικά και φασόλια ή τις  κόβετε και τις βάζετε μαζί με άλλα λαχανικά σε πίτσα για περισσότερη γεύση.


4. Στον ατμό
Ξεπλύνετε τις αγκινάρες και αφαιρέστε όλα τα σκληρά εξωτερικά φύλλα. Αφαιρέστε τα αγκάθια και κόψτε τα  στελέχη  έως μία ίντσα. Προσθέστε  φέτες λεμονιού και το σκόρδο σε μια κατσαρόλα με νερό και αφήστε τις  να πάρουν  βράση.  Μαγειρεύετε στον ατμό για 25 με 40 λεπτά μέχρι η καρδιά της αγκινάρας να είναι αρκετά μαλακή και να τρυπιέται με μαχαίρι. Ταυτόχρονα φτιάξτε μια σάλτσα με σκόρδο, λάδι και ξύδι ή λεμόνι, θυμάρι και ελαιόλαδο και κάντε «βουτιά» την αγκινάρα μέσα και απολαύστε.


5. Σάλτσα Πέστο
Προσθέστε 2 κουταλιές της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, 2 φλιτζάνια φρέσκα φύλλα βασιλικού, μια κούπα με μαριναρισμένες  καρδιές αγκινάρας,  2 κουταλιές της σούπας παρμεζάνα, 2 κουταλιές της σούπας κουκουνάρια, 1 έως 2 σκελίδες σκόρδο, και 1 κουταλιά χυμό λεμονιού σε ένα μπλέντερ.  Αναμείξτε μέχρι μέχρι να γίνει μια σάλτσα με απαλή υφή.(προσθέστε λίγο νερό για την αραίωση αν είναι απαραίτητο) και δοκιμάστε μαζί με ζυμαρικά ή κοτόπουλο, αν κάνετε διατροφή. 





Πηγή: www.muscleandfitness.com

Επιστροφή