5 ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ

5 ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ

Αυτό το συστατικό εμφανίζεται σε περισσότερα προϊόντα διατροφής πρόσφατα. Δείτε πώς μπορείτε να το καταναλώνετε με ασφάλεια και να αποκομίζετε οφέλη για την υγεία και το σώμα σας.

 

 

Κάντε στην άκρητον ορό γάλακτος - υπάρχει μια νέα σκόνη πρωτεΐνης στο προσκήνιο και σύμφωνα με τις προβλέψεις, αυτή είναι η νέα τάση για την νέα χρονιά. Το κολλαγόνο είναι γνωστό από καιρό ως το συστατικό σε αντιγηραντικές τοπικές κρέμες και ορούς, αλλά τώρα κάνει πρωτοσέλιδα ως το νέο πράγμα που πρέπει να προσθέσετε στα φαγητά και τα ποτά σας. Το βρώσιμο κολλαγόνο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην δημόσια καταναλωτική αγορά με τη μορφή ποτού. Τώρα, κυκλοφορεί σε μορφή σκόνης όπως το υδρολυμένο κολλαγόνο (ή τα πεπτίδια κολλαγόνου) και εμφανίζεται σε ετικέτες συστατικών σε όλη τη βιομηχανία τροφίμων και θρεπτικών συμπληρωμάτων.

 

Τι γίνεται με αυτή την ινώδη πρωτεΐνη και έχει γίνει το θαυμαστό συστατικό που ο καθένας μιλάει; Το κολλαγόνο είναι η πιο άφθονη πρωτεΐνη στο ανθρώπινο σώμα, που αποτελεί περίπου το 30% όλων των πρωτεϊνών. Συχνά συναντιέται στο δέρμα, τα οστά και τους συνδετικούς ιστούς,και γι 'αυτό πρέπει να ενισχύουμε τα οφέλη του κολλαγόνου σε όλες αυτές τις περιοχές. Αυτοί που έχουν ήδη ‘’κολλήσει’’ την τάση του κολλαγόνου προσθέτουν υδρολυμένο κολλαγόνο / πεπτίδια κολλαγόνου και σκόνες ζελατίνης, επίσης γνωστές ως μαγειρεμένο κολλαγόνο, σε όλα, από τα smooothies μέχρι τις σούπες, τις σάλτσες, τα γλυκά και ακόμη και τα σπαγγέτι - οι δυνατότητες είναι ατελείωτες. Πριν αρχίσετε να καταναλώνετετο κολλαγόνο, ίσως να αναρωτιέστε - είναι τα συμπληρώματα κολλαγόνου σε σκόνη ασφαλή; Σύμφωνα με τον Megan Solloway, R.D., C.P.T., δεν υπάρχουν σημαντικές ανησυχίες για την ασφάλεια με την ενσωμάτωση ενός συμπληρώματος σκόνης κολλαγόνου στην καθημερινή σας ρουτίνα.

 

Θέλετε να μάθετε τα μοναδικά οφέλη των συμπληρωμάτων σκόνης κολλαγόνου και πώς μπορείτε να τα ενσωματώσετε στη διατροφή σας; Δείτε τους πέντε τρόπους με τους οποίους το κολλαγόνο είναι καλό για το σώμα σας παρακάτω.

 

 

1.    Για την υγεία του δέρματος

 

Το δέρμα σας γερνάει γρηγορότερα από εσάς; Το κολλαγόνο αποτελεί περίπου το 75% του δέρματός μας και είναι υπεύθυνο για τη νεαρή, οξεία και ομαλή εμφάνισή του. Με την πάροδο του χρόνου, η φυσική απώλεια κολλαγόνου που συμβαίνει με τη γήρανση και την έκθεση στον ήλιο είναι ευρέως υπεύθυνη για τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές. Λαμβάνοντας ένα συμπλήρωμα κολλαγόνου βοηθά στην ομορφιά του δέρματος εσωτερικά, παρέχοντας στον οργανισμό τα δομικά στοιχεία που χρειάζεται για να τονώσει τον μεταβολισμό του δέρματος και να εξουδετερώσει την απώλεια κολλαγόνου από μέσα.

 

Η έρευνα είναι ελπιδοφόρα όταν χρησιμοποιείτε καθημερινά συμπληρώματα κολλαγόνου. Η συμπλήρωση από 2,5 έως 10 γραμμάρια υδρολυμένου κολλαγόνου ανά ημέρα για τουλάχιστον οκτώ εβδομάδες έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί αισθητή μείωση της ξηρότητας του δέρματος, των ρυτίδων και της κυτταρίτιδας, καθώς και σημαντική αύξηση της σταθερότητας του δέρματος, της ενυδάτωσης και της υγρασίας. Επιπλέον, η συμπλήρωση κολλαγόνου μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της ανάπτυξης και της υγείας των νυχιών, καθώς και στη μείωση των ρωγμών και του σπασίματος.

 

 

2.    Για την υγεία των οστών και των αρθρώσεων

 

Αίσθημα αδυναμίας στα γόνατα; Το κολλαγόνο αποτελεί περίπου το 90% της οργανικής οστικής μάζας και αποτελεί επίσης σημαντικό συστατικό του χόνδρου των αρθρώσεων. Η συμπλήρωση με το υδρολυμένο κολλαγόνο μπορεί να προσφέρει ευεργετικές επιδράσεις στον μεταβολισμό των οστών προκαλώντας τον σχηματισμό οστού, αυξάνοντας έτσι την οστική πυκνότητα. Η συμπλήρωση μπορεί επίσης να ασκήσει αναβολική επίδραση στον ιστό του χόνδρου, διατηρώντας τη δομή της άρθρωσης και βοηθώντας πιθανώς την άνεση της άρθρωσης.

 

Έρευνες έχουν δείξει ότι η συμπλήρωση με 10 γραμμάρια υδρολυμένου κολλαγόνου ανά ημέρα είναι αποτελεσματική και αυξάνει την οστική πυκνότητα, γεγονός που καθιστά λιγότερο εύθραυστα τα οστά και βελτιώνει τον πόνο και την κινητικότητα των αρθρώσεων. Επιπλέον, η ίδια δόση αποδείχθηκε ευεργετική για τους αθλητές με πόνο στις αρθρώσεις που σχετίζονται με την προπόνηση, υποστηρίζοντας τη χρήση συμπληρωμάτων κολλαγόνου για τη μείωση παραμέτρων, όπως ο πόνος στις αρθρώσεις, που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην αθλητική απόδοση.

 

 

3.    Για την αθλητική απόδοση

 

Χρειάζεστε κάτι για να σας δώσει αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο γήπεδο (ή στο γυμναστήριο); Η πρωτεΐνη κολλαγόνου είναι μοναδική στο ότι έχει υψηλό ποσοστό γλυκίνης αμινοξέων, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο των αμινοξέων στο μόριο κολλαγόνου. Περιέχει επίσης το αμινοξύ αργινίνη σε μικρότερη, αλλά επίσης σημαντική ποσότητα. Γλυκίνη και αργινίνη είναι απαραίτητες για τη σύνθεση της κρεατίνης, η οποία παρέχει ενέργεια για μυϊκές συσπάσεις και βοηθά στην οικοδόμηση μυϊκής δύναμης, μεγέθους και ισχύος.

 

Τα συμπληρώματα πρωτεΐνης κολλαγόνου μπορούν να υποστηρίξουν τη σύνθεση της κρεατίνης στο σώμα για να βελτιώσουν τις αθλητικές επιδόσεις και να αυξήσουν την σωματική μάζα. Λάβετε υπόψη ότι το κολλαγόνο δεν είναι μια πλήρης πρωτεΐνη επειδή δεν έχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. "Η υδρολυμένη σκόνη κολλαγόνου δεν είναι ιδανική για την ενίσχυση της μυϊκής ανάπτυξης από μόνη της σε σχέση με άλλες σκόνες πρωτεΐνης. Για να αυξήσετε την μυϊκή ανάπτυξη απευθείας, καλό θα ήταν ένα μίγμα ορού γάλακτος και κολλαγόνου για να δώσετε ένα πλήρες φάσμα αμινοξέων στους μυς σας και να ενισχύσετε την αποκατάσταση των αρθρώσεων ", συνιστά ο Solloway.

 

 

4.    Για την πέψη

 

Ψάχνετε για ανακούφιση στην πέψη; Η ζελατίνη, η μαγειρεμένη μορφή κολλαγόνου, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της πέψης με την ενίσχυση της έκκρισης γαστρικού οξέος, καθιστώντας ευκολότερη τη διάσπαση των τροφίμων. Επίσης, προστατεύει και θεραπεύει την επένδυση του βλεννογόνου του πεπτικού συστήματος, που βοηθά στην πέψη. Η δύναμη πηκτωματοποίησης της ζελατίνης βοηθά στη διατήρηση του υγρού στο πεπτικό σύστημα, προάγοντας την ομαλή εντερική διέλευση και τις υγιείς κινήσεις του εντέρου.

 

 

5.    Για τον ύπνο

 

Θέλετε να βελτιώσετε τον ύπνο σας; Το κολλαγόνο μπορεί να είναι το τονωτικό για τον ύπνο που χρειάζεστε πριν ξαπλώσετε. Το πιο άφθονο αμινοξύ στο κολλαγόνο είναι η γλυκίνη, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο των αμινοξέων στο μόριο κολλαγόνου. Εκτός από το ότι δρα ως προάγγελος της κρεατίνης, η γλυκίνη μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου δρώντας ως ανασταλτικός νευροδιαβιβαστής στον εγκέφαλο και στο νευρικό σύστημα.

 

Μια δόση 3 γραμμαρίων γλυκίνης που ελήφθη πριν από τον ύπνο έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την αυτοαναφερόμενη ποιότητα ύπνου, μειώνει την κούραση που έχετε το πρωΐ και βελτιώνει ακόμη και τη γνωσιακή λειτουργία της ημέρας που σχετίζεται με τον καλύτερο ύπνο. Μπορείτε να πάρετε πάνω από 3 γραμμάρια γλυκίνης από μια μερίδα ζωτικών πρωτεϊνών κολλαγόνου πεπτιδίων. Αλλά μην ανησυχείτε- το να καταναλώσετε κολλαγόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν θα σας φέρει υπνηλία.

 

Για προϊόντα κολλαγόνου επισκεφτείτε το: http://www.fitway.gr

 

-  Charlotte Martin

Επιστροφή