6 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

6 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να διατηρήσετε την φοβερή σας σωματική διάπλαση και να αποφύγετε τους πειρασμούς της εποχής που σας κάνουν να παίρνετε βάρος.

 

ΞΕΓΕΛΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

 

Οι διακοπές πλησιάζουν και πολλοί θα υποκύψουν στους πειρασμούς, θα αποφύγουν προπονήσεις, θα αγχωθούν και θα πάρουν βάρος κατά την διάρκεια των διακοπών. Δεν χρειάζεται να είστε ένας από αυτούς. Αντί να αποφύγετε την χαρά των απολαύσεων των εορτών, ή να το μετανιώσετε αφού υποκείψετε, επιτρέψτε στον εαυτό σας να αφαιθεί όταν όντως αξίζει. Εδώ θα δούμε κάποιες στρατηγικές για να ξεγελάσετε τις διακοπές, να μείνετε σε φόρμα και να περάσετε καλά.

 

ΓΕΜΙΣΤΕ ΠΡΩΤΕΪΝΗ

 

Σιγουρευτείτε ότι πάντα παίρνετε πρωτεΐνη σε ένα γεύμα, ειδικά εαν το φαγητό που τρώτε είναι βασισμένο στη ζάχαρη και στο ψωμί. Αυτό θα σας βοηθήσει να σταθεροποιήσετε το ζάχαρο του αίματος και να διατηρηθείτε περισσότερο χορτασμένοι. Να παρακολουθείσετε τι φάγατε για να το κάψετε την επόμενη ημέρα στην προπόνηση. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα shake πρωτεΐνης. Αυτό θα βοηθήσει να σταθεροποιήσετε το ζάχαρο του αίματος, καθώς και το να πάρετε μια δόση προβιοτικών τα οποία θα στοχέψουν στην πέψη και θα διατηρήσουν το στομάχι σας χωρίς φούσκωμα.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΨΙΜΟ

 

Σχεδιάστε για ένα αθλητικό event το πρωΐ της μεγάλης εορτής(πχ τα Χριστούγεννα). Πολλά στούντιο προσφέρουν έντονα τμήματα για τις διακοπές. Σχεδιάστε το ως κάτι που πρέπει να γίνει και όχι για κάτι που ίσως κάνετε ανάλογα με το αν έχετε χρόνο.

 

ΠΟΛΕΜΗΣΤΕ ΤΟ ‘’ΚΩΜΑ’’ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ

 

Πηγαίνετε για έναν περίπατο μετά από ένα μεγάλο γεύμα διακοπών για να επιταχύνετε την πέψη και να αποφύγετε την ‘’συντριβή’’. Τα πιάτα μπορούν να περιμένουν και μπορείτε να καταγράψετε τον ποδοσφαιρικό αγώνα για να τον δείτε αργότερα. Αυτό που πραγματικά θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα μετά από ένα μεγάλο γεύμα είναι ένας ωραίος ζωηρός περίπατος στην γειτονιά. Πάρτε μαζί σας και όλη την οικογένεια για να έχει περισσότερη πλάκα.

 

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΤΙ

 

Φτιάχνοντας ένα shake πριν πάτε στο πάρτι είναι ένας τέλειος τρόπος να αποφύγετε την πείνα και να μην το παρακάνετε όταν φτάσετε. Θα βλέπετε όλους τους άλλους να πέφτουν στα ορεκτικά ενώ εσείς  θα περιμένετε υπομονετικά το κυρίως πιάτο.

 

ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΑ COCTAIL

 

Η ποσότητα ζάχαρης στα περισσότερα συσκευασμένα cocktail είναι ένας σίγουρος τρόπος να αυξήσετε τρομερά το ζάχαρο στο αίμα σας και να καταλήξετε με hangover. Μείνετε σε cocktail που χρησιμοποιούν μόνο καθαρά συστατικά όπως φρεσκοστυμμένα λεμόνια, lime ή άλλους όξινους χυμούς και/ή σόδα. Όταν διαλέγετε καθαρό οινόπνευμα, βάλτε τεκίλα, βότκα και οργανικά κρασιά στην κορυφή της λίστας σας. Μην ξεχάσετε να βάλετε ένα όριο στα ποτά σας και να το τηρήσετε, ενώ να περιλαμβάνετε ένα ποτήρι νερό για κάθε ποτό που πίνετε.

 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΝΕΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ

 

Βάλτε καινούργιο εξοπλισμό στην λίστα ευχών σας για τις διακοπές. Όχι μόνο αυτό θα σας κρατήσει με κίνητρο πριν τα πάρετε, θα είναι και ένα μεγάλο κίνητρο για να πάτε στο γυμναστήριο πριν το νέο έτος. Καινούργια ρούχα γυμναστικής, μια αθλητική τσάντα, γάντια άρσης – τι θα σας ωθήσουν περισσότερο;

 

- Jennifer Cassetta

Επιστροφή